تازه های سایت

کد مطلب: 40256
2. بهمن 1398 - 23:25
بارش برف شهرستان نهاوند را سفیدپوش کرد و باعث اختلال در تردد خودروها در گردنه های کوهستانی شهرستان شد و پلیس راه نیز از عدم امکان تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بارش برف در شهرستان نهاوند که امروز آغاز شده از عصر روز چهارشنبه در شهرستان و محورهای مواصلاتی شدت گرفته است.

روح الله گمار رئیس پلیس‌راه نهاوند گفت: در حال حاضر شدت بارش‌ها در محورهای نهاوند به نورآباد و نهاوند به  بروجرد و نهاوند به اورزمان نسبت به سایر نقاط شدت بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی نهاوند بارش برف گزارش‌شده است که باعث اختلال در رفت و آمد شده است.

 رئیس پلیس راه نهاوند افزود: در حال حاضر نیروهای راهداری و حمل نقل جاده‌ای در کنار پلیس حضور مستمر دارند و در راستای برف‌روبی اقدامات انجام می‌شود و هیچ‌یک از محورهای شهرستان مسدود نشده است.

وی تصریح کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری نسبت به همراه داشتن زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی، چراغ‌ها و دیگر ملزومات اهتمام ویژه داشته باشند.

 تمامی محورهای مواصلاتی نهاوند باز است

وحید صفدری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند نیز گفت: علی‌رغم بارش برف در سطح شهرستان که حدودا دوساعتی است شدت گرفته، تمامی محورهای مواصلاتی نهاوند باز می‌باشند.

 وی افزود: رانندگان عزیز در محور نهاوند به نورآباد به دلیل کولاک و مه شدید حتما با زنجیرچرخ حرکت کنند.

صفدری اظهار داشت: در هر محور دو اکیپ برف روبی و راهداری مشغول هستند و بعد از اتمام محورهای اصلی، راه‌های فرعی و روستایی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی به گرفتار شدن خودروها در گردنه برزول خبر داد و گفت: برای برفروبی این محور اکیپ راهداری به این محور اعزام شده است.

رئیس اداره راهداری نهاوند از رانندگان خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری نسبت به همراه داشتن زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی، چراغ‌ها و دیگر ملزومات اهتمام ویژه داشته باشند.

نوروزی سرپرست هلال احمر نهاوند نیز با اشاره به اماده باش عوامل امدادی این نهاد گفت: با توجه به بازدید میدانی ماموران هلال احمر نهاوند از جاده نهاوند به نورآباد در حال حاضر به علت بارش سنگین برف تردد در این جاده کاملا با مشکل مواجه شده است.

 وی افزود: تردد در این محور فقط با زنحیر چرخ امکان پذیر است و رانندگان برای عبور از این محور دقت کافی و تجهیرات لازم به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما