تازه های سایت

کد مطلب: 40253
2. بهمن 1398 - 6:12
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محسن جهانشیر در نشست بررسی مشکلات مجموعه ورزشی علیمرادیان شهرستان نهاوند اظهار داشت: مجموعه ورزشی علیمرادیان در استان همدان و شهرستان نهاوند یک ظرفیت بالقوه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود است، گفت: هدف از برگزاری این نشست و بررسی مشکلات اتخاذ تصمیمی باهدف بهبود شرایط است چراکه مجموعه ورزشی علیمرادیان با برخوردار بودن از فضاهای ورزشی مختلف همچون استخر، زمین چمن، سالن فوتسال، پینگ‌پنگ، بدن‌سازی و خوابگاه می‌تواند بسیاری از دغدغه‌ها را در استان و شهرستان رفع کند اما لازمه آن رفع دوگانگی‌های موجود است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد: رسیدن به یک نقطه مشترک و برداشتن حصارها برای استفاده و انتفاع عموم از این مجموعه بیش‌ازپیش می‌تواند آغازگر فصلی نو باشد چراکه از احداث این مجموعه هدفی جز این مهم نیز وجود نداشته است.

وی بابیان اینکه ارائه کمک مالی به این مجموعه برابر قانون از اختیار ما خارج است اما باهدف تعامل آماده همکاری هستیم، گفت: در شرایط فعلی باید با بهره‌گیری از توان دولت و بخش خصوصی این مجموعه به پویایی هرچه بیشتر برسد.

جهانشیر از برگزاری نشست تخصصی بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات این مجموعه خبر داد و گفت: در آینده نزدیک مشکلات مجموعه و درخواست‌ها بررسی می‌شود تا در صورت لزوم برای رفع آن‌ها از مسئولین وزارت خانه کمک بگیریم.

مهرداد سعدی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در ادامه با اشاره حمایت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان طی یک سال و نیم گذشته از محل اعتبارات ماده ۸۸، گفت: مجموعه علی مرادیان حدود ۲۷ سال سابقه فعالیت دارد.

وی افزود: این مجموعه از ابتدا زیر نظر دولت و کمیته ملی المپیک بود اما بنا به دلایلی توسط مالک پس گرفته شد و در حال حاضر به‌صورت خودگردان اداره می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند نیز با اشاره به اینکه امروز باید در راستای تقویت این ظرفیت و همچنین ورزش شهرستان یک وحدت رویه در مجموعه و سیستم ورزش و جوانان ایجاد شود، گفت: انتظار داریم سالن‌ها و ظرفیت‌های ورزشی موجود در مجموعه علیمرادیان با همراهی هیئت‌های شهرستان فعال شود.

گفتنی است در حاشیه این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بخش‌های مختلف مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان بازید کرد.

دیدگاه شما