تازه های سایت

کد مطلب: 40241
1. بهمن 1398 - 8:52
مدیر مجمع خیرین ازدواج نهاوند گفت: باهمت خیران شهرستان و در راستای ایجاد شرایط برای ازدواج آسان زوج‌ها در نهاوند بیش از 51 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مجمع خیرین ازدواج آسان شهرستان نهاوند باهدف ایجاد شرایطی برای ترویج امر مقدس ازدواج و کمک به زوج‌های جوان تشکیل‌شده است.

وی اظهار داشت: این مجمع جز فعال‌ترین مجمع خیرین ازدواج در استان همدان است که زمینه ازدواج آسان زوج‌های زیادی را فراهم کرده است.

مدیر مجمع خیرین ازدواج نهاوند افزود: دومین مجمع خیرین ازدواج نهاوند بانام و بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور امام‌جمعه، معاون فرماندار، مسئول دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خیرین شهرستان برگزار شد.

وی بیان داشت: در این مجمع باهمت خیرین 47 میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد و 4 میلیون تومان لوازم‌خانگی جمع‌آوری شد تا در اختیار زوج‌های جوان قرار بگیرد.

کاویانی گفت: باید تلاش کنیم تا خیرین بیشتری برای این کار پسندیده انتخاب کنیم و با تشویق آن‌ها در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم.

وی افزود: ترویج فرهنگ ازدواج آسان ازجمله اهداف مجمع خیرین ازدواج است و باید تلاش کنیم در راستای این امر حرکت کنیم و خانواده‌ها را از مخارج اضافی برای ازدواج زوج‌ها منع کنیم.

مدیر مجمع خیرین ازدواج نهاوند اظهار داشت: از همه خیرین عزیز شهرستان نهاوند دعوت می‌کنیم برای حل کردن مشکلات ازدواج زوج‌ها به این مجمع کمک کنند تا زمینه ازدواج زوج‌های بیشتری را فراهم کنیم.

وی افزود: بعد از ایام فاطمیه نیز مجمع‌های خیرین ازدواج تشکیل می‌شود و جهیزیه‌های تهیه‌شده در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گیرد.

کاویانی عنوان کرد: ترویج فرهنگ ازواج و فراهم کردن زمینه برای ازدواج زوج‌های جوان ازجمله اعمال سفارش شده در دین اسلام است که علت اصلی تشکیل این مجمع است.

وی در پایان گفت: مجمع خیرین ازدواج نهاوند با تلاش اعضا و کمک مردم مهربان نهاوند ازجمله مجامع موفق در سطح استان و کشور است که برای توسعه فعالیت‌ها نیازمند حضور خیرین هستیم.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما