تازه های سایت

کد مطلب: 40230
30. دى 1398 - 8:35
معاون سیاسی امنیتی فرماندار نهاوند گفت: برای برگزاری مراسم دهه مبارک فجر باید از ظرفیت جوانان استفاده شود و اهداف انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی جلالوند در ستاد دهه فجر نهاوند گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باعث استقلال و عزتمندی مردم ایران اسلامی شد و پیشرفت‌های زیادی را برای کشور ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: در عرصه‌های مختلف که بررسی می‌شود پیشرفت‌های فراوانی را در مقایسه با قبل از انقلاب مشاهده می‌کنیم که شگفت‌انگیز است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار نهاوند افزود: دستاوردهای پرشمار انقلاب اسلامی با اتکا به نیروهای مؤمن به‌دست‌آمده است که باید به‌خوبی برای نسل جوان بیان شود.

وی بابیان اینکه در دهه فجر باید اهداف انقلاب اسلامی برای جوانان بیان شود، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی برای به‌ویژه نسل جوان که زمان قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند بیان شود.

جلالوند گفت: در دهه فجر امسال با توجه به ایام فاطمیه و ایام چهلمین روز شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های خوبی تدارک دیده‌شده است.

وی افزود: با توجه به ایام دهه فجر کمیته‌های مختلف کار خود را آغاز خواهند کرد و کمیته تبلیغات و فضاسازی باید توجه ویژه‌ای به ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی داشته باشد.

معاون فرماندار نهاوند اظهار داشت: محور همه برنامه‌های امسال باید ایجاد همدلی و وحدت باشد و به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ختم شود.

وی ادامه داد: در برنامه‌های امسال باید جوانان نقش پررنگی داشته باشند و دستگاه‌های دولتی نیز نقش هماهنگ‌کننده برای اجرای بهتر برنامه‌ها را داشته باشند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما