تازه های سایت

کد مطلب: 40202
27. دى 1398 - 15:23
امام‌جمعه موقت نهاوند گفت: انتقام موشکی سپاه هیمنه آمریکایی ها در دنیا را در هم شکست و سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران خروج آمریکا از منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی امام جمعه موقت نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: آمریکایی ها در منطقه عامل ناامنی و بی ثباتی هستند و ملت های مسلمان منطقه را به جان هم انداخته اند.

وی اظهار داشت: آمریکایی ها در منطقه به دنبال فتنه انگیزی و توطئه هستند و در پی ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی هستند.

امام جمعه موقت نهاوند افزود: انقلاب اسلامی با قدرت در مقابل همه توطئه های آمریکا در منطقه ایستاده است و این راه را با قدرت ادامه می دهد.

وی بیان داشت: حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی ها در تاریخ کم سابقه بوده است و این یک موفقیت بزرگ برای کشورمان است.

مولوی گفت: این اقدام بزرگ هیمنه پوشالی آمریکایی ها را در هم کوبید و نشان داد ایران اسلامی در مقابل تهدیدها با قدرت مقابله خواهد کرد.

وی افزود: در طول حوادث بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم نشان دادند پایبند به ارزشهای انقلاب اسلامی هستند و با هوشیاری و بصیرت خود فتنه های دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه موقت نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: امروز تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به درون است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای قطع رابطه با دنیا نیست، ادامه داد: برخی از مسئولان از ظرفیت های عظیم درونی غافل هستند در حالی که توجه به ظرفیت های درونی باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال می شود.

وی بابیان اینکه امروز کار امت اسلامی جز به‌واسطه سربازان مخلص سپاه به نتیجه نخواهد رسید، گفت: جایگاه سپاه جایگاهی مقدس است.

امام‌جمعه موقت نهاوند با تأکید بر اینکه سیاست ما اخراج آمریکا از خاورمیانه است، گفت: هر جا پای آمریکا باشد تفرقه‌افکنی می‌کنند، فساد و فتنه ایجاد می‌کنند لذا باید این غده سرطانی کنده شود.

وی در ادامه با اشاره به بررسی صلاحیت کاندیدا توسط شورای نگهبانی و برخی شبهه افکنی ها و تخریب‌ها، گفت: شورای نگهبان مانع ورود ناخالصی‌ها به جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام مولوی ادامه داد: شورای نگهبان در را بر روی همه بازکرده، برخی شایعه و شبهه افکنی می‌کنند و میگویند شورای نگهبان جناحی عمل می‌کنند اما این را بدانید شورای نگهبان دارای شبکه ناظرین ۳۰۰ هزارنفری در کشور است.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی اهل دروغ نیست و هر وعده‌ای دهد آن را به تحقق می‌رساند.

دیدگاه شما