تازه های سایت

کد مطلب: 40200
27. دى 1398 - 11:47
فرماندار نهاوند گفت: سد معبر ازجمله پدیده‌هایی است که در تعارض با حقوق شهروندی است و مسئولان مربوطه برای رفع این معضل باید تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در کارگروه بررسی معضل سد معبر در شهرستان نهاوند که با حضور شهرداری و نیروی انتظامی برگزار شد گفت: برای رعایت حقوق شهروندی همه مسئولان مربوطه باید تلاش کنند و از تعرض به این حق جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: پدیده سد معبر ازجمله معضلاتی است که در تعارض با حقوق شهروندی است و شهروندان نهاوندی در گزارش‌های مختلفی به این موضوع اعتراض کرده‌اند.

فرماندار نهاوند افزود: برای حل این مشکل و رضایت مردم همه دستگاه‌های متولی باید وظایف خود را به‌خوبی انجام دهند.

وی به یکی از معضلات شهری نهاوند اشاره کرد و گفت: وجود تعداد زیاد میوه‌فروشان سیار که در مکان‌های شلوغ و دارای بار ترافیکی فعالیت می‌کنند یکی از انواع سد معبر است.

 ناصری اظهار داشت: این میوه‌فروشان باعث افزایش بار ترافیکی در شهر می‌شوند و موجب نارضایتی شهروندان شده‌اند.

 وی عنوان کرد: باید برای حل این مشکل و یا ایجاد مکانی برای آن‌ها مجموعه‌های متولی با همفکری باهم تدبیری بیندیشند که هم شهروندان راضی باشند و هم مشکلی در تردد به وجود نیاید.

فرماندار نهاوند به دیگر گلایه شهروندان اشاره کرد و گفت: سد معبر توسط مغازه‌داران نیز نوعی دیگر از سد معبر است که باعث مشکلات تردد برای همشهریان در پیاده‌روها شده است و درواقع تعرض به‌حق مردم است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه و شهرداری باید با این پدیده برخورد لازم و ضروری را داشته باشند.

ناصری افزود: پدیده سد معبر باعث نازیبا شدن منظره شهری می‌شود و مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی در پایان گفت: مدیریت شهری باید با هرگونه سد معبر و تعرض به‌حق شهروندی و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای شهروندان برخورد قانونی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما