تازه های سایت

کد مطلب: 40177
25. دى 1398 - 8:24
مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با حضور مومنعلی دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند و مجمعی از مسئولان شهرستان مدیر جدید بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند معرفی شد.

در این مراسم دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان و شهید قدوسی دو بیمارستان شهرستان نهاوند هستند که باید با تلاش کادر درمانی بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

وی اظهار داشت: تمام تلاش تیم جدید مدیریت باید خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم باشد و مشکلات باید پیگیری و حل شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: با تکمیل بلوک زایمان و اورژانس بیمارستان علیمرادیان خیلی از مشکلات این بخش حل می‌شود و این بلوک با تلاش عوامل آماده بهره‌برداری است.

وی عنوان کرد: این بخش تکمیل‌شده است و در روزهای آینده و به‌احتمال‌زیاد در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود و تحولی در خدمات‌رسانی در اورژانس بیمارستان خواهد بود.

دارابی گفت: طرح توسعه و تکمیل بلوک زایمان و اورژانس این بیمارستان از سال 95 شروع شد و تاکنون بیش از 7 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی عنوان کرد: روزانه بیش از 600 نفر به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان مراجعه می‌کنند که نیازمند خدمات مختلف در بخش‌های مختلف هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: با بهره‌برداری از بخش جدید اورژانس تعداد تخت‌های این بخش به حدود 40 تخت می‌رسد و خود این قسمت دارای بخش‌های مختلف درمانی می‌شود.

وی به بیمارستان شهید قدوسی نیز اشاره کرد و گفت: این بیمارستان تازه تأسیس نیز در خدمت همشهریان است و با نصب دستگاه "ام.آر. آی " مشکلات بخش زیادی از مردم را مرتفع می‌کند.

دارابی اظهار داشت: مراحل نصب و راه‌اندازی این دستگاه در قسمت‌های پایانی خود قرار دارد که امیدواریم به‌زودی این دستگاه نصب و به بهره‌برداری برسد.

در پایان این مراسم از زحمات مصطفی کاویانی قدردانی شد و محمد زمانیان به‌عنوان مدیر جدید بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان معرفی شد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما