تازه های سایت

کد مطلب: 40167
24. دى 1398 - 8:31
مدیر اداره کتابخانه‌های نهاوند گفت: طرح دل نوشته‌ای برای سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلمانی در کتابخانه‌های نهاوند اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، میلاد امینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فضای کتابخانه‌های شهرستان مزین به تصاویر این شهید والامقام شد.

وی اظهار داشت: باهدف ترویج فرهنگ شهادت و زند نگه‌داشتن یاد شهیدان عزیزی مانند شهید سلیمانی طرح دل نوشته‌ای برای شهید سلیمانی در کتابخانه‌های شهرستان اجرا شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های نهاوند افزود: در این شهر جمعیت کتاب‌خوان شهرستان پس از ادای احترام جملات و دل نوشته‌های احساسی خود را تقدیم شهید سلیمانی کردند.

وی بیان داشت: در حال حاضر 9 کتاب‌خانه در نهاوند فعالیت دارند و به علاقه‌مندان خدمت‌رسانی می‌کنند و بیش از 110 هزار جلد کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

امینیان عنوان کرد: امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدایی چون سردار سلیمانی است و باید با ترویج و گسترش کتاب‌هایی با موضوع شهدا بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم.

وی در پایان گفت: کتاب‌های خوبی برای علاقه‌مندان به ایثار و شهادت در کتابخانه‌های نهاوند وجود دارد و از علاقه‌مندان درخواست می‌کنیم از این کتاب‌های مفید استفاده کنند.

دیدگاه شما