تازه های سایت

کد مطلب: 40156
23. دى 1398 - 18:21
فرمانده سپاه نهاوند گفت: مواظب طرح ریزی فتنه جدید دشمنان باشید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ پاسدار علی مختاری در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳شهید روستای تکه از توابع بخش مرکزی که با حضور کم سابقه در مسجد امام حسین (ع) این روستا برگزارشد، گفت: دشمنان ملت ایران از هیچ تلاشی برای ایجاد فتنه و تفرقه در بین مردم کوتاهی نکرده اند در حالی که بسیاری از خانواده‌های داغدار حادثه سقوط هواپیما از حرکت منافقان و توهین به ارزش‌های انقلابی اعلام بیزاری کرده اند، ولی عده‌ای از این فرست سو استفاده کرده اند و دست به تجمع می‌زنند.

مختاری با اشاره به حضور پر رنگ و همراه با نظم جوانان و اهالی روستای تکه و روستا‌های اطراف در این مراسم افزود: درود بر شما که قدر دان زحمات حاج قاسم و شهدای عزیز این روستا هستید و با شرکت پرشور خود در این گونه مراسم‌ها جواب دندان شکنی به آمریکای تروریست و منافقین کوردل داده اید.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: ترامپ و دولت تروریست آمریکا که ضربه سخت حمله موشکی فرزندان ایران را به سختی احساس کرد به دنبال کم رنگ کردن این حرکت موفقیت آمیز ایران در سطح جهان است و به همین دلیل برای فرار از فشار روانی این اقدام و فرار از پاسخگویی افکار عمومی و رسانه‌های خود به دنبال ایجاد تنش و آشوب در ایران است.

او گفت: مردم ایران و جهان جنایت کم سابقه ترامپ در ترو سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش در فرودگاه بغداد را فراموش نخواهند کرد و این لکه ننگ در تاریخ به اسم دولت آمریکا ثبت شده است.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: تعدادی مزدور داخلی با تحریک دشمنان خارجی به اسم حامی دانشجو و خانواده‌های داغدار به ارزش‌های انقلابی و اسلامی توهین می‌کنند و با گستاخی تمام خود را حامی مردم می‌دانند و تروریست‌های قاتل آمریکا که قهرمان ملی ما را شهید کردند با بی شرمی هرچه تمام‌تر می‌گویند در کنار مردم ایران هستیم.

مختاری گفت: مردم ایران خیلی وقت است که صف خود را از منافقان و فرست طلبان جدا کرده اند و با حضور چندین میلیونی خود در مراسم تشیع جنازه حاج قاسم و دیگر همراهان شهیدش ثابت کردند با ارزش‌های اصیل انقلابی خود سفت و سخت ایستاده اند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما