تازه های سایت

کد مطلب: 40083
17. دى 1398 - 9:00
امام جمعه نهاوند با تاکید بر اینکه پیروزی از آن ماست، گفت: انتقام سخت از آمریکا نیازمند مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در اجتماع اصناف و بازاریان نهاوند با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: طی چند روز گذشته در نقاط مختلف کشور اجتماعات عظیمی برگزار شده است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم انقلابی و قدردان نهاوند در مراسم یادبود این شهید گفت: پنجشنبه ۱۹ دی ماه ۵ مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)، ۱۹ دی، عملیات کربلای ۵، چهلم آیت الله محمدی و اجتماع عزاداران حاج قاسم سلیمانی در نهاوند است که از متولیان برگزاری‌ مراسم‌ تقاضا داریم به گونه برنامه ریزی کنند که تا چهلم این شهید برنامه‌ها ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه علت ارادت مردم به سردار سلیمانی ناشی از ایمان و عمل صالح سردار سلیمانی است، گفت: اگر می‌خواهیم راه این عزیزان را ادامه دهیم باید ایمان و عمل صالح را نصب العین خود قرار دهیم.

امام جمعه نهاوند گفت: انعکاس ایمان و عمل صالح از لحاظ تکوینی در عالم خلقت نشان از مرد خدا بودن سردار سلیمانی است.

امام جمعه نهاوند بابیان اینکه در تمام برنامه‌های طی چند روز گذشته یک وجه مشترک دیده می‌شود و همه فریاد انتقام سر می‌دهند، افزود: مردم ایران و عراق از مسئولین درخواست انتقام دارند که عمل آن به دست مسئولین لشکری و کشوری است.

وی بابیان اینکه امروز برخی ته دلشان می لرزد و می گویند اگر جنگ‌کنیم آمریکا حمله می‌کند در حالی که از سال ۵۷ تا کنون هر مسئله و حادثه‌ای برای ایران رخ داده به پشتوانه آمریکا بوده است، تاکید کرد: امروز به آخر خط رسیده ایم و آمریکایی‌ها می‌دانند جنگ نیابتی فایده ندارد کمااینکه داعش که دست پرورده آنها بود کارامدی نداشت.

وی با بیان اینکه ما از ابعاد فتنه منطقه‌ای که آمریکا در دستور کار داشت خبر نداریم، گفت: از روز اول عِده و عُده ما از دشمن کمتر بود اما با مدد الهی پیروز میدان بوده‌ایم.

امام جمعه نهاوند با اشاره به فرموده امام خمینی (ره)، گفت: در جریانات اوایل انقلاب امام فرمودند این انقلاب ماندنی است و شما هم به وظایف خود عمل کنید که این مهم محقق شد کما اینکه این انقلاب با تقدیم شهدای بسیاری به امروز رسیده است.

حجت الاسلام مغیثی خاطرنشان کرد: اگر انتقام گرفته شد و آمریکا با تمام توان وارد شد باز هم نترسید چراکه در قران آمده مردم اگر خدا را یاری کنید خداوند یاریتان خواهد کرد.

وی افزود: خداوند دشمنان ما را ذلیل کرده و می‌کند و خداوندی که مملکت را در برابر گروهک‌ها، جنگ جهانی، فتنه‌ها و توطئه داعش حفظ کرد همچنان نیز حفظ خواهد کرد.

امام جمعه نهاوند گفت: امروز اگر خواهان انتقام هستیم باید در برابر هر خطری مقاوم باشیم و هر اتفاقی بیفتد باید پای آن بایستیم و یقین بدانید اسلام و مسلمین پیروز است.

دیدگاه شما