تازه های سایت

کد مطلب: 39862
27. آذر 1398 - 8:55
کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای دیدار دو تیم تهرانی و تبریزی یک داور مازندرانی را انتخاب کرد تا در هفته اول دور برگشت دیدار تیم های استقلال – ماشین سازی را در تهران سوت بزند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو به نقل از سرویس ورزش مشرق - بررسی نتایج دیدارهایی که استقلال که با سوت سید وحید کاظمی برگزار کرده مشخص می کند او از سال ۹۵ تا امروز دیدارهای کمی برای این تیم سوت زده است اما نکته جالب قضاوت یکی دیگر از دیدارهای استقلال با ماشین سازی در سال گذشته است.

*داور قائمشهری!

سید وحید کاظمی متولد سال ۶۲ در قائمشهر است که به گفته خودش یکی از فوتبال‌ خیزترین شهرهای کشور به شمار می رود که هم داور و هم فوتبالیست های زیادی به فوتبال ارائه کرده است.

*بازیکن اسبق نساجی!

داوری که این هفته برای استقلال سوت می زند سابقه بازی برای باشگاه نساجی مازندران را هم در کارنامه دارد. او در تیم های نونهالان، نوجوانان و جوانان نساجی توپ زده و در چند دیدار رده امیدها هم به عنوان کمک داور در قضاوت مسابقات فعالیت داشته است. کاظمی از سال ۱۳۸۰ رسما وارد جرگه داوری شده و همه مدارج آن را طی کرده است.

*اولین قضاوت؛ اولین برد!

تیم استقلال اولین بار در فصل شانزدهم لیگ برتر با قضاوت این داور در هفته چهاردهم به میدان رفت. پنجشنبه ۲۵ آذر سال ۱۳۹۵ سید وحید کاظمی دیدار تیم های استقلال و شهرخودرو را در استادیوم آزادی سوت زد که نتیجه اش ۰-۱ به سود آبی های تهرانی به پایان رسید. تک گل استقلال در آن دیدار را جابر انصاری به ثمر رساند. کاظمی در آن مصاف هیچ کارتی به استقلالی ها نشان نداد.

*دومین قضاوت؛ تساوی همنام ها!

سید وحید کاظمی در فصل هفدهم لیگ برتر دو بازی را برای استقلال سوت زد که بازی اول در تاریخ جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ و در هفته دوم لیگ بود. بازی بین استقلال و استقلال خوزستان که در پایان ۰-۰ تمام شد. سرمربی استقلال در آن دیدار هم مانند بازی قبلی علیرضا منصوریان بود. او در همان روز و در استادیوم آزادی به میلاد زکی پور و سجاد شهباززاده کارت زرد نشان داد.

*سومین قضاوت؛ دومین برد!

استقلال در همان لیگ هفدهم و در هفته یازدهم باز هم با سوت این داور به مصاف نفت تهران رفت. کاظمی دیداری را سوت زد که آبی های تهرانی در پایان با دو گل فرید محمدی زاده (گل به خودی) و جابر انصاری ۰-۲ به پیروزی رسیدند. مسابقه ای که در سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ انجام شد. فرشید باقری هم تنها اخطاری استقلال در آن دیدار بود.

*چهارمین قضاوت؛ تساوی تبریز!

کاظمی در تاریخ دوشنبه ۱۴ آبان سال ۱۳۹۷ در تبریز دیدار ماشین سازی و استقلال را در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر هجدهم سوت زد. مسابقه ای که در بنیان دیزل با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. همام طارق بازیکن عراقی فصل پیش استقلال تنها اخطاری آن دیدار در تیم استقلال بود.

*پنجمین قضاوت؛ پیروزی پرگل!

استقلالی ها آخرین بار بهمن ماه سال گذشته با سوت این داور به میدان رفتند. سید وحید کاظمی پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر دیدار پیکان و استقلال را سوت زد. مسابقه ای که با هدایت وینفرد شفر با برد پر گل استقلال ۰-۴ به پایان رسید. مرتضی تبریزی، میلاد زکی پور، اسماعیل گونسالوس و وریا غفوری گلهای استقلال در آن دیدار را به ثمر رساندند. کاظمی در همان بازی به دانشگر، باقری و نورافکن هم کارت زرد نشان داد.

*داور خوش یمن!

استقلال از مجموع ۵ دیداری که با سوت کاظمی به میدان رفته ۳ برد و ۲ تساوی دارد. ضمن اینکه استقلال هرگز با قضاوت این داور گلی دریافت نکرده است. دیدار استقلال – ماشین سازی ششمین مسابقه ای است که این داور برای استقلال سوت می زند. دیداری که پنجشنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما