تازه های سایت

کد مطلب: 39854
27. آذر 1398 - 10:51
نشست خبری شهردار نهاوند در حالی که کمتر از ۳ماه به ۲سالگی حضورش در نهاوند مانده‌است، برگزار شد تا به اعلام کارهای انجام داده و برنامه‌هایی که در دست اجرا دارد بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرداری که معتقد است اهل کارهای نیمه‌تمام و ناقص نیست و شورایی بی‌حاشیه در مقایسه دوره‌های پیش اما بیگانه و با فاصله از رسانه، هرچند شورا هم می‌گوید از همه فرصت‌ها و موقعیت‌هایش گذشته تا آرامش به صحن مدیریت شهری بازگردد.
 درمقابل شهرداری با اختیارات تام، توسعه طلب و مستقل
پروژه‌ها و اقداماتی از جمله ساماندهی و توسعه بام نهاوند با ضمیمه اجرا و ایجاد امکانات و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی، گردشگری و رفاهی خدماتی، رسیدگی به سیما و ورودی شهر با اجرای طرح‌هایی مثل چهارباغ، رفع نقاط حادثه‌خیز، هدایت و دفع آب‌های سطحی در خیابان‌های فاجعه‌ساز زمان بارش‌ها، اجرا و اتمام المان و یادبود شهدای ابوذر پس‌از سال‌ها وقفه و بلاتکلیفی و...در زمان حسین‌پور تحولی در توسعه مدیریت شهری ایجاد کرد.
 شهردار نهاوند در جمع رسانه‌ها گفت؛از آنچه گفته‌ام و اجرایی شده‌است گزارش می‌دهم اهل وعده و قول‌های‌نشده نیستم.
 هفته فرهنگی نهاوند درکرمانشاه
 قرار است یک برنامه هفته فرهنگی نهاوند در کرمانشاه و متقابل در نهاوند برگزار شود.
فرصتی برای معرفی ظرفیت، پتانسیل‌ها، داشته‌ها و توانمندی‌های نهاوند از جمله محصولات باغی، سوغات، فرش،گردو تا تولیدات و صنایع دستی و... درقالب برنامه های فرهنگی، نمایشگاه و..درآینده نزدیک برگزار خواهد شد.
 افزایش سرانه فضای سبز
محمد حسین‌پور درباره افزایش سرانه‌سبز شهر با اعلام افزایش این سرانه از 9/8 به 2/10گفت: سرانه‌ فضای‌سبز را افزایش داده‌ایم اما هیچ باغی جای پارک را نمی‌گیرد در طرح‌ها این نیازها دیده نشده بود بحث ترافیک و محل پارک در شهر هم همینطور است.
 ایجاد پارکینگ طبقاتی با جرائم
حسین‌پور درباره افزایش روزانه خودروها و سرازیرشدن ترافیک، نداشتن فضای پارکینگ کافی در شهر و اوج ترددهای شهر هم گفت: مشکل پارکینگ داریم جاهایی که حذف پارکینگ داریم اجازه گرفته‌ایم باایجاد یک حساب مختص و مشخص با همکاری استان برای واریزی و جرائم حذف پارکینگ در شهر با هدف خرید زمین و ایجاد پارکینگ طبقاتی اقدام خواهد شد.
وی تصریح کرد؛ برخی مکان‌ها را می‌توانیم پارکینگ طبقاتی بزنیم، باید بحث مسیل وحذف موانع دسترسی‌ها حل شود، تا به نتیجه مطلوب در موضوع پارکینگ برسیم.
حسین‌پور گفت: ماشین‌آلات شهرداری در انبار است، می‌توانید ببینید، این خودروها به ازای طلب به شهرداری منتقل شد، برخی از خودروها کارایی و توجیه اقتصادی برای ما ندارند.
 معدن کوهی بابرداشت ۵ هکتار
شهردار نهاوند با اعلام اینکه کارخانه آسفالت فعال است و مشکل تامین آسفالت هم رفع شده است، در باره تقویت منابع درآمدی پایدار هم از گرفتن مجوز معدن کوهی فعلا با اجازه برداشت ۵ هکتار خبرداد.
حسین‌پور درباره حفاری‌های کوچه‌های شهر درجریان اجرای پروژه فاضلاب شهری هم گفت: منتظریم حفاری‌های آب و فاضلاب به اتمام برسد و کوچه‌ها را آسفالت کنیم.
در ادامه عبدالعلی ملکی رئیس و سخنگوی شورای شهر هم از تحقق بودجه 98 بیش از رقم پیش‌بینی‌شده خبرداد وگفت بودجه پیش‌بینی‌شده شهرداری نهاوند سال99 رقم ۳۳میلیارد و ۷۳۳میلیون است./ همدان پیام

دیدگاه شما