تازه های سایت

کد مطلب: 39850
26. آذر 1398 - 10:59
بارش سنگین برف که از بامداد سه‌شنبه در استان همدان آغاز شده، برنامه‌های سفر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را لغو کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه دوشنبه وارد همدان شد و در استانداری همدان در جمع هیات رییسه  دانشگاه علوم پزشکی همدان سخنرانی کرد.

قرار بود وزیر بهداشت امروز سه‌شنبه از بخش اورژانس بیمارستان بعثت شهر همدان و مرکز جامع سرطان بازدید کند که این برنامه لغو و مقرر شد از کلینیک امید شهر همدان بازدید به عمل آید اما بارش برف این برنامه را نیز تحت تاثیر داد.

همچنین برنامه های وزیر برای بازدید و افتتاح چند طرح بهداشت و درمان در شهرستان های ملایر، نهاوند و تویسرکان تحت تاثیر برف قرار گرفت و این برنامه ها لغو شد.

قرار است سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی همدان پیرامون وحدت حوزه و دانشگاه سخنرانی کند که این برنامه به قوت خود باقی است.

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش همدان نیز گفت: به علت ریزش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، مدارس این استان در نوبت صبح و بعدازظهر امروز /سه‌شنبه/ تعطیل شد.

دیدگاه شما