تازه های سایت

کد مطلب: 39794
22. آذر 1398 - 12:40
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری ۹۵ گفتمان دینی در مدارس، مراکز علمی و مساجد نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی افزود: به منظور پاسخ به شبهات و تعمیق باورهای دینی ۹۵ گفتمان دینی در مدارس، مراکز علمی و مساجد شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در برگزاری این برنامه ۸۵ مبلغ بومی و اعزامی از قم با ما همکاری دارند افزود: گفتمان دینی از برنامه‌های بسیار خوب و سازنده سازمان تبلیغات اسلامی است که نتایج اثربخش آن در جامعه مخصوصا بین جوانان کاملا مشهود است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند ایجاد فضای مناسب و امن برای طرح پرسش‌های مخاطبان و تعمیق مبانی نظری، اعتقادی و ارزشی آنها به واسطه زدودن شبهات به روش چهره به چهره را از اهداف برگزاری این برنامه دانست.

وی برگزاری گفتمان‌های دینی را راهکاری مناسب برای پاسخگویی به شبهات دینی عنوان کرد و افزود: گفتمان دینی پلی برای ارتباط با نسل جدید و پاسخ به شبهات و سوال‌های متعدد به وجود آمده در اذهان دانش‌آموزان و دانشجویان است.

محبی با اشاره به نحوه برگزاری گفتمان دینی در مدارس اظهار کرد: گفتمان دینی مدارس از طریق تبادل و تعامل کلامی چهره به چهره در یک ارتباط دوسویه مبلغ و مخاطب به صورت گفتمان در فضای مدرسه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این گفتمان‌ها عناوینی مانند دین و زندگی، ارتقای سطح سواد رسانه‌ای، شناسایی نحله‌های فکری و عرفان‌های انحرافی، مبانی انقلاب اسلامی و پیامدهای آن و پدیده‌های نوظهور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برپایی نشست‌های بصیرت‌افزایی برای اولیاء دانش‌آموزان خبر داد و افزود: این گفتمان‌ها با محوریت تربیت اسلامی و صحیح دانش‌آموزان، نحوه برخورد با نوجوان در سن بلوغ و تکالیف دینی در  سن تکلیف و روان‌شناسی نوجوان  برگزار می‌شود./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما