تازه های سایت

کد مطلب: 39793
22. آذر 1398 - 12:39
نماینده استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زهد و تقوا و اخلاق مداری از شاخصه های آیت الله محمدی بود و ایشان عمر پر برکتشان را در راه اعتلای حوزه سپری کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، آیت الله موسوی اصفهانی، نماینده استان همدان در مجلس خبرگان و مدیر حوزه علمیه استان همدان، در مراسم گرامیداشت آیت الله محمدی مدیر فقید حوزه علمیه نهاوند با بیان اینکه شخصیت والا و مومن و برجسته آیت الله محمدی در شهرستان مایه برکت و عزت است گفت: ایت الله محمدی عالم ربانی و اسوه تقوا و شخصیتی کم نظیر بود که با افتخار حوزه علمیه نهاوند را مدیریت کرد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره براینکه  باید در نهاوند به پاس عظمت و خدماتی که آیت الله محمدی انجام داد یک روز عزای عمومی اعلام‌ می شد افزود: این عالم بزرگوار عمر خود را در راه خدمت به حوزه و تربیت شاگردانی مومن و انقلابی سپری کردند.

وی با تاکید براینکه  این عالم انقلابی، زاهد و استاد اخلاق اسوه و الگویی برای همه طلبه های حوزه علمیه نهاوند است تصریح کرد: این عالم بزرگوار عمر خود را وقف حوزه علمیه کرد و در طول چند دهه محل زندگی خود را در داخل حوزه علمیه قرار داده بود.

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: کسانی که علیه روحانیت جوسازی می کنند بدانید که روحانیت عقب نشینی نخواهد کرد چون در این راه شهید داده ایم و افرادی مومن و انقلابی مانند آیت الله محمدی برای اعتلای حوزه علمیه تلاش کردند.

وی با بیان اینکه روحانیت راه انقلاب را با قدرت ادامه خواهد داد تصریح کرد: جوسازی ها در اراده و‌ مسیر حرکت حوزه های علمیه تاثیری ندارد و حوزه های علمیه در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت‌ می‌کنند.عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت:

آیت الله موسوی اصفهانی در پایان با اشاره براینکه آیت الله محمدی فرزند برومندشان را که روحانی نیز بودند در راه دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کردند گفت: این عالم وارسته  نشان داد راه شهدای کربلا را تداوم بخشیده و اخلاق و رفتار و روش زندگی این عالم مجاهد برای روحانیون باید به عنوان الگویی برای زندگی معرفی شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما