تازه های سایت

کد مطلب: 39789
21. آذر 1398 - 8:55
شهردار گیان گفت: در جلسه‌ای که با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها برگزار شد درخواست ارتقا درجه شهرداری گیان را ارائه کردیم که امیدواریم مورد موافقت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه جلسه مشترک حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس به همراه شهرداران و اعضای شورای شهر شهرهای برزول، گیان، فیروزان با جمالی نژاد، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور و معاونت‌های مربوطه برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این نشست بیان مشکلات شهرداری‌های مذکور و درخواست تسهیلات و امکانات بود که در این جلسه قول‌های خوبی داده شد..

وی، ادامه داد: در این جلسه به همراه اعضای شورای شهر گیان پیگیر حل برخی از مشکلات شهر گیان شدیم که منجر به توسعه شهر خواهد شد.

شهردار گیان، بیان داشت: طرح بحث دریاچه آبی گیان به‌عنوان بزرگ‌ترین دریاچه غرب کشور باهدف اشتغال‌زایی و درآمدزایی برای شهروندان گیان ازجمله درخواست‌های شورای شهر در این جلسه بود.

جلالی، با اشاره بر بحث احداث پمپ‌بنزین با توجه به حجم گردشگران و مسافران ورودی به شهر گیان برای بازدید از سراب گیان تصریح کرد: دیگر مطالبه و نیاز به‌حق بخش گیان همین موضوع بود که در این جلسه مطرح شد.

شهردار گیان، با بیان اینکه قرار است ظرف یک ماه طرح‌های فوق تهیه و به دفتر اقتصادی شهرداری‌ها ارائه شود تا نسبت به تخصیص اعتبارات اقدامات لازم صورت گیرد، افزود: همچنین دیگر مشکلات و خواسته‌های مردم گیان به‌صورت کتبی به دکتر جمالی زاده معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌های کشور تحویل داده شد که قرار شد به‌زودی مساعدت‌های لازم در رابطه با آن‌ها انجام بگیرد.

وی، با تاکید براینکه ارتقا درجه شهرداری گیان از دیگر موارد مهمی بود که در این نشست درخواست شد گفت: بر این اساس خواهان ارتقا از درجه ۴ به ۵ هستیم چون در اعتبارات و امکانات اخذشده بسیار مؤثر است.

شهردار گیان، ادامه داد: در سفرهای قبلی به تهران با کمک اعضای شورا موفق شدیم درجه شهرداری گیان از ۲ به ۴ ارتقا بدهیم که طی چندین سال گذشته در درجه ۲ مانده بود و این ارتقاء موجب افزایش اعتبار شهر شده و خواهد شد و عمران شهر را سرعت می‌بخشد.

جلالی، در پایان با اشاره بر نیاز داشتن ماشین‌آلات، مانند نیسان، کامیون حمل زباله، ماشین آتش‌نشانی مخصوص کوهستان و سراب گیان تصریح کرد: ما علاوه بر درخواست این امکانات تقاضای هزار تن قیر را نیز داشتیم و امیدواریم به مساعدت مسئولان بتوانیم در راستای رشد و توسعه همه‌جانبه شهر گیان قدم برداریم و این شهر را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما