تازه های سایت

کد مطلب: 39719
15. آذر 1398 - 10:58
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از کسب دو رتبه برتر استانی توسط معلمان پژوهنده این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در جریان برگزاری بیست و دومین دوره معلم  پژوهنده دو نفر از فرهنگیان این شهرستان موفق شدند رتبه‌های برتر استان همدان را به دست آورند.

وی گفت: برنامه معلم پژوهنده همه ساله با هدف گسترش فرهنگ پزوهش در میان معلمان و همکاران فرهنگی زمینه شکوفایی استعدادهای بالقوه و خلاقیت‌های معلمان و فراهم ساختن زمینه ارتقای دانش، مهارت و امکان بازآموزی آنها در سطح کشور برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: با توجه به اعلام نتایج بیست و دومین دوره‌ این برنامه، طوبی ابراهیمی و اعظم کیانی از همکاران فرهنگی این شهرستان موفق به کسب رتبه ی برتر استانی در این برنامه شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس ارزیابی گروه تحقیق و پژوهش اداره کل متبوع در بخش شهرستانی نیز طرح مشترک لیلا پیرایش و خدامراد قیاسی به عنوان رتبه اول، ماهرخ احمدوند رتبه دوم و زینب محمودی و مریم نوشادخت حائز رتبه سوم شهرستان شدند.

غلامی در پایان به برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست پژوهشی، مسابقه پرتاب موشک آبی، نواختن زنگ پژوهشی در مدارس، تقدیر از معلمان پژوهنده، برگزاری نمایشگاهی از دست‌سازه‌های دانش‌آموزی و بازدید دانش‌آموزان از مراکز علمی از عمده برنامه‌های این اداره به مناسبت هفته پژوهش است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما