تازه های سایت

کد مطلب: 39666
10. آذر 1398 - 9:11
این فصل به واسطه عملکرد ضعیف علیپور انتقادات از او زیاد است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی علیپور مهاجم سه گله پرسپولیس که حتی سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران را هم در کارنامه‌اش دارد در این فصل نتوانسته انتظارات را برآورده سازد، به بهانه رویارویی سرخ‌پوشان مقابل نساجی تیم سابق علیپور و شایعاتی که پیرامون مهاجم پرسپولیس برای رفتن به تراکتور مطرح بود، گفت‌وگویی با علپیور داشتیم. (این مصاحبه قبل از اعلام خبر لغو بازی پرسپولیس - نساجی انجام شده است.)

 
در خصوص بازی با تیم نساجی تیم سابقت و به قولی تیم شهرت چه صحبتی داری؟
 بالاخره نساجی تیمی است که در قائمشهر و استان مازندران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. من هم خاطرات خوب زیادی از حضور در این تیم دارم و هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم که از تیم ساحل قراخیل به نساجی که در آن زمان یحیی گل‌محمدی مربی‌اش بودم، پیوستم و فصل موفقی را سپری کردم که در موفقیت من نقش بزرگی داشت اما حالا شرایط فوتبال حرفه‌ای به گونه‌ای است که باید رودرروی تیم سابقم قرار بگیرم. من هم به دلیل تعهدی که به تیم پرسپولیس دارم با تمام وجودم مقابل نساجی بازی خواهم کرد تا پرسپولیس به موفقیت برسد.

جریان پیشنهاد تراکتور به تو چقدر صحت داشت که نقل محافل فوتبال شده بود؟
 من از این موضوع بی‌خبرم و نمی‌دانم چطور این خبر و شایعه پخش شد. من هم تمام حواسم به پرسپولیس است و با همه توانم در خدمت پرسپولیس هستم و با تلاش زیاد سعی می‌کنم تا در تیمم بهترین کارآیی را داشته باشم و به هیچ تیمی جز پرسپولیس و موفقیت تیمم و خوشحال کردن هوادارانمان فکر نمی‌کنم.
 

به نساجی تیم شهر زادگاهت گل بزنی، شادی می‌کنی؟
 حدوداً دو هفته پیش یکی از دوستان صمیمی‌ام که از کوچکی با هم بزرگ شده بودیم به رحمت خدا رفت. درگذشت این دوستم خیلی ناراحت و متأثرم کرد به همین دلیل اگر گل هم بزنم شادی نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

چرا کالدرون مثل برانکو محبوب نیست؟

چرا بعد از چند هفته گل نزدن در بازی مقابل شاهین هت‌تریک کردی و هواداران پرسپولیس را امیدوار کردی اما دوباره در گلزنی ناکام ماندی؟!
 حضور در پرسپولیس و گلزنی برای این تیم افتخار بزرگی است که نصیب هر بازیکنی نمی‌شود. من هم می‌دانم که در چه تیمی هستم؛ تیمی که پرطرفدارترین تیم ایران است و با گلزنی و بردش میلیون‌ها نفر خوشحال می‌شوند و به هیجان می‌آیند به همین دلیل من که قبلاً سابقه آقای گلی با پیراهن پرسپولیس را دارم و مزه شیرین آن را هم چشیده‌ام تشنه گلزنی برای پرسپولیس و موفقیت دوباره در این تیم هستم و همه تلاشم را انجام می‌دهم اما در بعضی از بازی‌ها بدشانسی آوردم که اجازه نداده آمار گل‌هایم بیشتر شود.
 

جونیور هم قراردادش را فسخ کرد. در این رابطه تو چه صحبتی داری؟
 به هر حال با تصمیم مدیر عامل و سرمربی تیم قرارداد مهاجم برزیلی‌مان فسخ شد. مهاجم برزیلی تلاش کرد اما در پرسپولیس موفق نبود.
 

بعد از رفتن جونیور صحبت‌ها دال بر این موضوع است که مهاجم مکمل علیپور چه بازیکنی است، عبدی یا مهاجم جدید خارجی؟
 من کنار مهاجمان زیادی از طارمی بگیرید تا منشا و مهاجمان دیگر بازی کرده‌ام. الان هم من به عنوان بازیکن تیم نمی‌توانم در مورد مهاجم مکمل خودم حرفی بزنم چون در این خصوص فقط سرمربی تیم تصمیم‌گیرنده است. در این خصوص هم باشگاه در تلاش است تا مهاجم خوبی را جایگزین جونیور کند و من امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به سود تیم ما رقم بخورد.
 

در جام حذفی به مرحله یک‌چهارم صعود کردید، در این جام چه قرعه‌ای را برای خودتان بهتر می‌دانی؟
 من به قرعه در جام حذفی خیلی اعتقاد ندارم چون همه تیم‌ها حتی تیم‌های لیگ یکی در این جام خیلی خوب کار کردند. مثلاً شما دیدید که در بازی قبلی نود ارومیه مقابل تیم تراکتور فقط در ضربات پنالتی باخت یا در بازی‌های دیگر شاهد حذف تیم‌های بزرگی مانند شهر خودرو و چند تیم لیگ برتری دیگر بوده‌ایم پس جام حذفی واقعاً جام شگفتی‌هاست به همین دلیل به قرعه در این جام خیلی اعتقاد ندارم.
 

در کدام جام شانس بیشتری برای قهرمانی تیمتان قائل هستی؟
 فصل قبل در لیگ و جام حذفی و سوپر جام سه قهرمانی برای تیممان کسب کردیم به همین دلیل امسال هم برای لیگ و جام حذفی و موفقیت در آنها واقعاً امیدواریم و برای موفقیت و قهرمانی در سه جام می‌جنگیم تا هوادارانمان را خوشحال سازیم و به آنها هیجان دوباره‌ای بدهیم.
 

در مورد ترانسفرت هم هر از گاهی صحبت‌هایی شنیده می‌شود. واقعاً پیشنهاد جدیدی داری؟
 قبلاً پیشنهاداتی بوده اما من تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و تلاش می‌کنم تا با تمام وجود در پرسپولیس بدرخشم و به قراردادم هم پایبند هستم و تمام تمرکزم را روی موفقیت در تیمم قرار داده‌ام و به جدایی و شایعاتی که مطرح می‌شود، توجه نمی‌کنم.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

دیدگاه شما