تازه های سایت

کد مطلب: 39662
10. آذر 1398 - 8:49
مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از روز دوشنبه یک سامانه بارشی وارد استان همدان می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز دوشنبه یک سامانه بارشی وارد استان می‌شود و تا اواخر وقت روز سه شنبه بارش‌هایی را به صورت برف و باران بر جای می‌‌‌‌گذارد.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از روز پنجشنبه یک سامانه بارشی دیگر استان را تحت تاثیر می‌دهد که  عمده ریزش آن بیشتر به صورت برف خواهد بود.

باقری شکیب ابراز کرد: دو روزهای دوشنبه و سه شنبه حداکثر دمای استان تا 6 درجه سانتی‌گراد کاهش می یابد اما از نظر حداقل دما تغییر محسوسی نخواهیم داشت.

وی به وضعیت دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت نهاوند با حداکثر دمای 15 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و کبودرآهنگ با حداقل دمای منفی دو درجه سردترین نقطه استان گزارش شده است. همچنین دمای شهرستان همدان بین منفی 1 و 13 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان تصریح کرد: بر اساس پیش بینی‌های فصلی، میزان بارش در ماه آذر در حد نرمال است اما در ماه‌های دی و بهمن کمتر از نرمال خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما