تازه های سایت

کد مطلب: 39636
7. آذر 1398 - 16:31
سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم افتتاح پارک کرامت نهاوند
اجرای کامل اقتصاد مقاومتی راه حل‌ مشکلات است/برای حل ‌مشکلات باید جبهه تشکیل دهیم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید برای حل مشکلات، کاهش بیکاری و رونق تولید کار ‌کنیم که اجرای کامل اقتصاد مقاومتی راه حل این‌ مشکلات است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در آئین افتتاح اردوگاه صیانت و درمان شهرستان نهاوند با تأکید بر اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند اضافه کرد: مسئله فرهنگی و اجتماعی مسله حایز اهمیتی است و فرهنگ زیر بناست.

وی عنوان کرد: در طول سالهای بعد از انقلاب مسایل اقتصادی که داشتیم، الگوی بومی انقلاب اسلامی نبوده و برگرفته از توسعه غرب و یا مدل های توسعه بانک جهانی بوده که به کشور آمده است اما باید الگوی بومی داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه متاسفانه عارضه‌های اجتماعی همچون حاشیه نشینی، فقر و طلاق به وجود آمده است گفت: البته این معضلات اجتماعی قابل قبول نیست و تامل برانگیز است.

وی بیان کرد: می‌توانیم بر این‌ مشکلات فائق بیاییم و باید با الگوهای بومی این‌مشکل را حل کنیم؛ این مشکلات حل شدنی است.

وی با بیان اینکه باید در کنار هم قرار بگیریم و برای حل ‌مشکلات تلاش کنیم افزود: باید برای حل مشکلات، کاهش بیکاری و رونق تولید کار ‌کنیم که اجرای کامل اقتصاد مقاومتی راه حل این‌ مشکلات است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بسیج با عزم جزم، روحیه جهادی و کمک گرفتن از نیروی جوان و با امید به موفقیت در عرصه‌های مختلف وارد شده است.

وی با تأکید بر اینکه برای تحقق گام دوم انقلاب بسیج به صورت جهادی وارد شده است ادامه داد: کسانی که دل در گرو پیشرفت‌ کشور دارند باید در تحقق گام دوم انقلاب کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برای حل ‌مشکلات باید جبهه تشکیل دهیم و البته برنامه‌هایی نیز در این خصوص اجرا شده است اما کافی نیست؛ با کمک جوانان و استفاده از راهکارهای بومی باید به این‌مشکلات حمله کنیم و پیروز میدان‌ شویم.

وی با بیان اینکه بسیج تمام قد خود را برای حل‌ مشکلات آماده می‌کند یادآور شد:‌ نقش مردم در این‌ زمینه بسیار‌ مهم است؛ البته ایجاد اشتغال و رونق تولید نیز بسیار مهم است که با تحقق این‌ موارد بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می‌شود.

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه برای توسعه زیرساخت‌ها آمادگی کامل داریم اظهار کرد: در ۱۰ استان زیرساخت‌ طرح صیانت ایجاد شده و در ۱۰ استان دیگر نیز کار شروع شده است.

وی با اشاره به تدارک مراقبت‌ها در مراکز صیانت گفت: باید پس از ترک اعتیاد با اجرای مراقبت‌های پس از بهبود و ارائه مهارت‌آموزی بهبودیافتگان به آغوش جامعه باز گردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان بیان کرد: باید این‌ مسیر تداوم یابد و با‌ کمک مسئولان و با روحیه جهادی بتوانیم زیرساخت‌های اجرای طرح صیانت را آماده کرده و این مراکز تجهیز شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما