تازه های سایت

کد مطلب: 39556
1. آذر 1398 - 17:16
فرمانده سپاه نهاوند گفت: امروز بسیج به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده است و با قدرت در عرصه های مختلف درحال فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند گفت: وظیفه سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای نطام مقدس انقلاب اسلامی و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی اظهار داشت: هرجا که انقلاب نیاز داشته است بسیجیان جان بر کف حضور فعال داشته اند و در عرصه های مختلف خوش درخشیده اند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: بسیجیان در طول سالهای بعد از انقلاب همیشه نقشه های دشمنان را خنثی کرده اند و در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت کرده اند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند بسیجیان اجازه نخواهند داد تا خدشه ای به مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی وارد شود و همیشه آماده هستند.

مختاری اظهار داشت: در هفته بسیج امسال در شهرستان نهاوند بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج اجرا می شود.

وی گفت: در بحث امداد رسانی و خدمت رسانی بسیجیان همیشه پیشقدم هستند و در شهرستان نهاوند نیز در بحث ساخت خانه های مددجویانی که در سیل تخریب شده اند بسیجیان کمک زیادی کردند.

فرمانده سپاه نهاوند بیان داشت: بیش از ۳۰ گروه جهادی در مناطق مختلف نهاوند فعالیت دارند و در دهه فجر تعدادی از این واحدها که توسط سپاه احداث و تعمیر شده اند به بهره‌برداری می رسند.

وی افزود: در عرصه های جهادی و کارهای فرهنگی و مقابله با جنگ نرم نیز بسیجیان خدمات زیادی انجام داده اند.

مختاری عنوان کرد: امروز بسیج به عنوان خار چشم دشمنان با قدرت در عرصه های مختلف درحال فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی بسیج با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی وارد شده است و با هدف ایجاد اشتغال و توجه به تولید داخل تسهیلات را به جوانان جویای کار ارائه می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج نشان از آینده نگری ایشان برای انقلاب اسلامی است که امروز می بینیم بسیج منشا خدمات بزرگی بوده است.

دیدگاه شما