تازه های سایت

کد مطلب: 39553
1. آذر 1398 - 10:32
رئیس ستاد اقامه نماز نهاوند:
فرهنگ اقامه نماز در مدارس نهادینه شود
رئیس ستاد اقامه نماز نهاوند گفت: با حضور دانش‌آموزان شهرستان نهاوند چهارمین اجلاس نماز باهدف نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در مدارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن هنرور در اجلاس نماز شهرستان نهاوند گفت: با همکاری آموزش‌وپرورش و باهدف ترویج و گسترش فرهنگ اقامه نماز در مدارس اجلاس نماز در این شهرستان با حضور باشکوه دانش‌آموزان برگزار شد.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان با انواع نقشه‌ها سعی در گمراه کردن نسل جوان و دور کردن آن‌ها از ارزش‌های اسلامی و مذهبی هستند که باید تلاش کنیم در مقابل این هجمه‌ها دانش‌آموزان را مصون نگه‌داریم.

رئیس ستاد اقامه نماز نهاوند افزود: دانش‌آموزان نوجوان در معرض انواع تهدیدها قرار دارند که نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز و ترویج این فرهنگ والای اسلامی مطمئن دانش‌آموزان را در مقابل انواع تهاجم‌ها محافظت می‌کند.

وی عنوان کرد: اجلاس بزرگ نماز با شرکت بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز و با حضور مسئولین شهرستان در مصلای نماز جمعه برگزار شد تا در این مراسم از فعالین عرصه نماز در مدارس تجلیل شود.

هنرور گفت: در شهرستان نهاوند در ۳۶ مدرسه نماز اقامه می‌شود و مبلغان و مبلغات در مدارس حضور می‌یابند و به اقامه نماز می‌پردازند.

وی بیان داشت: در ۱۸ مدرسه شهرستان نهاوند با همکاری حوزه علمیه طرح امین اجرا می‌شود و نوجوانان با مسائل مذهبی و نماز آشنا می‌شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز افزود: در طرح امین روحانیون از صبح در مدارس حضور می‌یابند و به همه مسائل دانش‌آموزان پاسخگویی دارند و نماز را اقامه می‌کنند.

وی گفت: باید دانش‌آموزان را به روش‌های مختلف جذب فرهنگ نماز کنیم که دراین‌بین نقش خانواده‌ها بسیار مهم است و سپس در مدارس باید در این بخش کار شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما