تازه های سایت

کد مطلب: 39543
30. آبان 1398 - 8:25
فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت چهلمین سال تشکیل سازمان بسیج مستضعفین بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در شهرستان نهاوند اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو،سرهنگ علی مختاری در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: سازمان بسیج مستضعفین به تدبیر امام خمینی(ره) با اهداف گوناگون تاسیس شد و منشا خدمات بزرگی بوده است.

وی اظهار داشت: امسال در چهلمین سال تشکیل بسیج همگان به ضرورت و خدماتی که این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف انجام داده است تاکید دارند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: بسیج به عنوان نهادی مردمی با بهره گیری از نیروی انسانی مومن و انقلابی در خدمت مردم است و در مقابل دشمنان ایستاده است.

وی بیان داشت: بسیجیان همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده خدمت رسانی و انجام وطایف محوله در راستای اهداف انقلاب اسلامی هستند.

مختاری گفت: به مناسبت چهلمین سال تشکیل سازمان بسیج مستضعفین بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در شهرستان نهاوند اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: از جمله مهمترین این برنامه ها دیدار با امام جمعه شهرستان، غبار روبی گلزار شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا، ویزیت رایگان در مناطق محروم شهرستان، برگزاری گردهمایی بسیجیان شهرستان و برگزاری یادواره های شهدا است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: شعار امسال هفته بسیج “۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت” است و برنامه های امسال در سطح حوزه ها و پایگاه ها با این محوریت اجرا می شود.

وی گفت: برنامه محوری این هفته تجمع بزرگ ۵ هزار نفری بسیجیان شهرستان نهاوند در پنجم آذر ماه است که در ورزشگاه علیمرادیان این شهرستان برگزار خواهد شد.

مختاری افزود: نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله بسیج در این هفته در نهاوند برگزار می شود و اردوهای جهادی و راهیان نور نیز از دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: تهیه و توزیع سبد غذایی رایگان بین نیازمندان، برپایی میز خدمت، اجرای برنامه های ورزشی و تجلیل از بسیجیان و ایثارگران از دیگر برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما