تازه های سایت

کد مطلب: 39542
30. آبان 1398 - 8:24
رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند:
درمانگاه فرهنگیان نهاوند راه‌اندازی می‌شود
رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: درمانگاه فرهنگیان شهرستان نهاوند در محل پژوهشکده خیابان آزادگان نهاوند راه‌اندازی و خدمات‌رسانی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا غلامی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: با تلاش همه عوامل این اداره خوشبختانه در پروژه مهر امسال شهرستان نهاوند در بین مناطق استان همدان رتبه عالی را به دشت آورد که جای تبریک به همه همکاران دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل بارش مدیران مدارس باید نسبت به سالم بودن وسایل گرمایشی مدارس و سرویس دادن آن‌ها اطمینان داشته باشند تا مشکلی برای دانش آموزان به وجود نیاید.

رئیس آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: درمانگاه فرهنگیان شهرستان نهاوند برای خدم رسانی به قشر زحمت‌کش فرهنگیان این منطقه به نام درمانگاه خیر ساز “یحیی شفاعی ” راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این درمانگاه در محل پژوهش سرای شهرستان واقع در خیابان آزادگان در نیمه اول آذرماه امسال کار خود را شروع می‌کند.

غلامی در ادامه گفت: در جلسه امروز مصوب شده است شهرداری نهاوند نسبت به احداث مغازه‌های تجاری اداره آموزش‌وپرورش در ابتدای خیابان خاقانی مجوز و همکاری لازم را انجام دهد.

مهدی جلالوند معاون فرماندار نهاوند در این جلسه اظهار داشت: باید نسبت به عملکرد سرویس‌های مدرسه و حل مشکلات آن‌ها دقت و توجه و نظارت بیشتری توسط مسئولان مربوطه انجام گیرد.

وی افزود: توجه به‌سلامت و امنیت دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور بسیار مهم است و با توجه به شروع بارش‌ها باید به این موارد توجه ویژه‌ای شود.

جلالوند گفت: با توجه به اصلاح قیمت بنزین برای سرویس‌های مدارس سهمیه در نظر گرفته‌شده است که باید با همکاری آموزش‌وپرورش در سامانه‌های مذکور ثبت‌نام شوند تا بنزین دریافت کنند.

وی بیان داشت: شورای آموزش‌وپرورش فرصت مناسبی برای بیان مشکلات و چاره‌اندیشی برای رفع آن‌ها سات که همه مصوبات آن باید اجرایی شود.

معاون فرماندار نهاوند گفت: مشکلات مدارس باید احصا شود و با همکاری همه دستگاه‌ها رفع شود تا دانش آموزان به‌راحتی به تحصیل علم بپردازند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما