تازه های سایت

کد مطلب: 39525
29. آبان 1398 - 8:36
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری راهپیمایی مردمی در لبیک به رهبری و محکومیت اقدامات اشرار در ۴ نقطه شهری نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام موسی محبی ضمن محکومیت اقدامات اخیر اشرار در برهم زدن آرامش جامعه و آسیب رساندن به اموال عمومی، اظهار داشت: امروز حمایت از مواضع مقام معظم رهبری که همواره بر امورات کشور اشرافیت کامل دارند وظیفه همگانی است.

وی با تاکید بر اینکه صف مردم از اغتشاش گران و افرادی که به اموال عمومی و مردم آسیب می رسانند جدا است، گفت: مردم ولایتمدار شهرستان نهاوند در راستای حمایت از مواضع رهبر انقلاب در روز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه اقدامات اخیر اشرار و برخی فریب خوردگان را طی راهپیمایی محکوم خواهند کرد.

وی افزود: این راهپیمایی همزمان با شهرستان نهاوند در ۳ نقطه شهری گیان، برزول و فیروزان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در کمین هستند تا با کوچک ترین مسئله ای وارد شوند و همه آنچه که آرمان و اعتقاد مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی است را مورد هجمه قرار دهند.

حجت الاسلام محبی با اشاره به نقش شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب در آشوب های اخیر، گفت: متاسفانه این شبکه ها با توجه به سیاست هایی که سران کفر برای آنها تعریف می کنند سعی بر بزرگنمایی دادند و می خواهند ایران اسلامی را برخلاف آنچه هست ناآرام و نا امن جلوه دهند.

وی گفت: همچنان که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند مسئولان باید در حوزه نظارت بر بازار توجه ویژه تری نسبت به قبل داشته باشند تا شاهد افزایش قیمت ها به بهانه افزایش قیمت بنزین نباشیم و مردم نیز با بصیرت و آگاهی خود مقابل توظئه دشمنان بایستند.

دیدگاه شما