تازه های سایت

کد مطلب: 39473
25. آبان 1398 - 8:42
رئیس اداره صمت نهاوند گفت: هرگونه افزایش قیمت در اجناس به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع است و با متخلفان به‌شدت برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو،بیژن ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: طرح تشدید بازرسی از اصناف نهاوند شروع‌شده است و با متخلفانی که به بهانه افزایش قیمت بنزین تخلف کنند به‌شدت برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: افزایش هرگونه نرخ ممنوع است چون قیمت‌ها در ستاد تنظیم بازار شهرستان مشخص می‌شود و در کالاها افزایش قیمتی نداریم.

رئیس اداره صمت نهاوند افزود: برای آژانس‌ها و حمل‌ونقل عمومی مطابق قانون سهمیه در نظر گرفته‌شده است و بابت این موضوع نباید نگرانی داشته باشند چون برای تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها سازوکار تعریف‌شده است.

وی بیان داشت: بازرسان اصناف و اداره صمت به‌صورت روزانه از بازار بازدید دارند و قیمت کالاهای مختلف را رصد می‌کنند تا تخلفی رخ ندهد.

ترابیان گفت: با توجه به اینکه سوخت گازوئیل برای حمل‌ونقل سنگین کالاها تغییر نداشته است بنابراین نباید به بهانه افزایش قیمت بنزین شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم.

وی بیان داشت: مایحتاج عمومی مردم افزایش قیمت ندارند و ستاد تنظیم بازار و کمیته نظارت بر بازار با هرگونه افزایش قیمت قاطعانه برخورد می‌کنند.

رئیس اداره صمت نهاوند افزود: اصلاح قیمت بنزین باهدف عدالت اجتماعی و کمک به اقشار کم‌درآمد صورت گرفته است و نباید عده‌ای افراد سودجو با این بهانه دست به گران‌فروشی بزنند.

وی به جرائم متخلفان اشاره کرد و گفت: اصناف به این نکته توجه داشته باشند که پس از دو بار تذکر به متخلفان برای سومین بار واحد صنفی با نصب تابلو پلمپ خواهد شد.

ترابیان افزود: از همه همشهریان محترم نیز درخواست داریم تا هرگونه موارد گران‌فروشی و تخلف را به شماره‌های ۱۲۴ شماره‌های ۳۳۲۳۷۴۲۵ و همچنین ۳۳۲۴۲۰۸۰ اطلاع دهند تا توسط بازرسان رسیدگی شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما