تازه های سایت

کد مطلب: 39446
22. آبان 1398 - 15:36
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 9 سارق، کشف 130 کیسه کود شیمیایی و 2600 نخ سیگار قاچاق در 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شااحمد ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، ۴ سارق منزل، دو سارق اماکن خصوصی، یک سارق سیم برق، یک سارق موتورسیکلت و یک کیف‌قاپ را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، دو فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت سیم برق و یک فقره سرقت مغازه اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

وی در ادامه از کشف ۱۳۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق و ۲ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

ساکی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند در بازدید از یک انباری در سطح شهرستان، ۱۳۰ کیسه کود شیمیایی ۴۰ کیلوگرمی را کشف کردند.

وی افزود: در ماموریت دیگری ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از یک واحد صنفی، ۲ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۱۱۰ میلیون ریال برآورد شده است گفت: دو متهم این پرونده ها به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما