تازه های سایت

کد مطلب: 39396
19. آبان 1398 - 8:48
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: باهدف ایجاد زیرساخت‌ها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر ایمن‌سازی و تعریض جاده روستای “شریف‌آباد ” از توابع بخش خزل در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ایجاد زیرساخت‌ها در بخش راه‌های ارتباطی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در شهرستان نهاوند در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: با تلاش‌های مجموعه شهرستان و پیگیری‌های انجام‌شده اعتبارات خوبی برای بهسازی و تعریض محورهای روستایی شهرستان نهاوند اخذشده است.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: با توجه به‌ضرورت رسیدگی به روستاییان به‌منظور جلوگیری از مهاجرت و آثار سوء این مهم خوشبختانه طی سه سال اخیر اقدامات خوب و مثبتی در راستای راه‌های ارتباطی روستایی، ساماندهی و اجرای طرح‌های هادی انجام‌شده است.

وی بیان کرد: ساماندهی محورهای روستایی باعث کاهش بروز حادثه‌های ناگوار می‌شود و رضایت مردم را به دنبال دارد که خوشبختانه موفق به اخذ بهسازی و تعریض ۷۶ کیلومتر راه روستایی شده‌ایم.

بهرام نیا گفت: هم‌اکنون در چند محور و توسط پیمانکاران عملیات تعریض و بهسازی در حال انجام است و کار پیشرفت خوبی دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس با پیگیری‌های صورت گرفته باهدف کاهش خسارت جانی و مالی به هم‌وطنان عزیز تعریض و ساماندهی محور روستای “شریف‌آباد ” بخش خزل در دستور کار معاونت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرارگرفته است.

نماینده نهاوند به دیگر پروژه اتمام راه روستایی نهاوند اشاره کرد و افزود: عملیات زیرسازی و روسازی محور روستای “هادی‌آباد ” به “رزینی ” به طول ۲ کیلومتر دارای پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر پیمانکار این پروژه در حال ساخت پل‌های موردنیاز در مسیر است و در آینده‌ای نزدیک این محور آسفالت خواهد شد.

بهرام نیا افزود: در سال جاری با توجه به پیگیری‌ها و مساعدت دولت محترم مجوز تعریض، بهسازی و آسفالت ۷۶ کیلومتر محور روستایی اخذشده است که کار بسیار بزرگی در شهرستان انجام می‌شود.

وی گفت: امروز پروژه‌هایی چون محور نهاوند به گیان، محور مهم دهفول-برزول-فارسبان و چندین نقطه دیگر با اخذ و تأمین اعتبار در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما