تازه های سایت

کد مطلب: 39350
15. آبان 1398 - 12:03
شهردار نهاوند گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات انجام‌شده این شهرداری برای بارش‌های پاییزی آمادگی دارد و نیازمند مشارکت شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: بارش‌های فصل پاییز در شهرستان نهاوند آغازشده است و همچنان ادامه دارد و باید با ایجاد شرایط مناسب به کمک شهروندان بیاییم و از مشکلات آن‌ها کم کنیم.

وی اظهار داشت: مجموعه شهرداری آمادگی کامل برای بارش باران‌های پاییزی دارد و اقدامات خوبی را نیز برای بالا بردن این آمادگی انجام داده است.

شهردار نهاوند افزود: نیروهای خدوم شهرداری نهاوند با توجه به اهمیت مسیل نهاوند و قرار گرفتن این سیل گاه در نهاوند نسبت به لایروبی مسیل اقدام کردند تا از بروز بحران در زمان بارندگی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: با توجه به بارش‌های سال گذشته این شهرداری نقاط آبگیر را شناسایی و اقدام به احداث کانال آب‌های سطحی، اصلاح و جدول‌گذاری در بلوار کربلا کرده است.

حسین پور گفت: کارکنان شهرداری برای رفع نقاط آبگیر در دیگر نقاط سطح شهر اقدام کرده‌اند تا بتوانیم کمترین آب‌گرفتگی را در فصل بارش‌ها داشته باشیم.

وی بیان داشت: یکی دیگر از اقدامات انجام‌شده رفع خطر ازملک‌های خطرزا در سطح شهر است که در روزهای گذشته دو ملک در مناطق مختلف نهاوند که با توجه به بارندگی‌ها احتمال ریزش و بروز مشکل برای شهروندان را داشت توسط شهرداری تخریب شد.

شهردار نهاوند افزود: طبق قانون تخریب این املاک خطرزا بر عهده شهرداری است و این کار در راستای حفظ امنیت شهروندان و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی تخریب و رفع خطر شد.

وی گفت: یکی از اقداماتی که در دفع سیلاب در شهر نهاوند مؤثر بود احداث کانال هدایت دفع آب‌های سطحی به‌منظور رفع آب‌گرفتگی در زمان بارش در برخی مناطق مانند کوی سرباز بود.

حسین پور اظهار داشت: همچنین دریچه‌ها و پل‌های فلزی شکسته شده در خیابان پیروزی و میدان ۱۷ شهریور توسط شهرداری نهاوند اصلاح شدند تا در این زمینه هم مشکلی به وجود نیاید.

وی در پایان گفت: برای اینکه کمترین مشکلی در شهرستان نهاوند داشته باشیم نیازمند همکاری شهروندان و به‌ویژه مغازه‌داران عزیز هستیم تا از انسداد کانال‌های دفع آب سطحی جلوگیری شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما