تازه های سایت

کد مطلب: 39319
13. آبان 1398 - 7:44
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده گفت: آنچه شهید «محمدحسین فهمیده» را در اذهان و دل‌ها ماندگار کرد، ولایت پذیری او بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در نهاوند برگزار شد، با اشاره به نقش دانش آموزان در انقلاب اسلامی بیان کرد: در همه کشورها نوجوانان و جوانان نیروهای پیشران هستند و کشور را به سمت جلو حرکت می دهند، در ایران اسلامی نیز دانش آموزان در حوادث زمان انقلاب و در کنار سایر مردم بودند و ۱۳ آبان را به نام خود رقم زدند و به همین علت رژیم طاغوت نتوانست حضور آنها را تحمل کند و دست به کشتار آنها زد.

وی با بیان اینکه با آغاز جنگ تحمیلی نیز دانش آموزان، دوشادوش دیگران روانه‌ میدان‌های جنگ شدند و چندین هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، ادامه داد: جوانان ما شرایط امروز را به خوبی درک کرده‌اند هر چند زمان انقلاب و دفاع مقدس را ندیده‌اند اما ادامه دهنده‌ این راه و حافظ انقلاب هستند.

مختاری افزود: بصیرت و بیداری نسل جوان و نوجوان امروز ما باعث شده دشمنان با هجمه های مختلف سعی در بیراهه کشاندن آنها داشته باشند و در این راه از تمامی ابزار و وسایل از جمله فضای مجازی استفاده می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه خطاب به دانش آموزان اظهار کرد باید زمان و دشمن را به خوبی بشناسیم چرا که نبرد بین ما و آنها از جنس نبرد حق و باطل است و این نبرد هیچ گاه پایان نخواهد یافت بنابراین راهبرد مقاومت سبب شکست دشمن و پیروزی ماست به طوریکه در مقابله با دشمن هر جا کوتاه آمدیم آنها جلو آمدند و هر جا مقاومت کردیم موجب شکست دشمن شدیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروزه کشور ایران امن ترین کشور خاورمیانه و منطقه است، یادآور شد: این امنیت را مدیون خون شهدا و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم. شما دانش آموزان نیز در عمل به فرامین مقام عظمای ولایت باید پیشرو باشید و همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند وظیفه شما خوب درس خواندن است تا در آینده مدیری انقلابی و جهادی برای کشور باشید.

انتهای پیام

دیدگاه شما