تازه های سایت

کد مطلب: 39318
13. آبان 1398 - 7:42
مدیر شبکه بهداشت نهاوند گفت: در بازدید مخفیانه از یک مطب غیر مجاز دندانپزشکی در نهاوند تمام تجهیزات مربوطه به دلیل تخلف به نفع دولت ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید مخفیانه توسط بازرسان شبکه بهداشت از یک واحد مطب غیر مجاز دندانپزشکی تمام تجهیزات مربوطه به دلیل تخلف به نفع دولت ضبط شد.

وی گفت: با توجه به اینکه این مطب به صورت غیر مجاز فعالیت داشت کار او مداخله در در امور دندانپزشکی محسوب شده و تجهیزات مربوطه جمع‌آوری و ضبط شد و متصدی آن نیز به دستگاه قضایی معرفی شد.

مدیر شبکه بهداشت نهاوند افزود: ایجاد و راه‌اندازی هر گونه مطب بدون مجوز و صلاحیت علمی افراد به عنوان مداخله در امور پزشکی محسوب می‌شود که بعضا توسط افراد سودجو و سوداگر انجام می‌شود.

وی گفت: قانون اینگونه افراد فرصت‌طلب را مجرم شناخته و لذا تعطیلی موسسه و ضبط تمام ملزومات آن، جریمه نقدی و معرفی افراد متخلف به دستگاه قضایی را از جمله مجازت‌های لازم برای آن برخورد با عاملان آن در نظر گرفته است.

دارابی در پایان گفت: بر اساس همین مورد قانونی امروز با این واحد متخلف که به نوعی جرمی را مرتکب شده‌اند برخورد قانونی صورت گرفت و تمام تجهیزات آن به نفع دولت ضبط شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما