تازه های سایت

کد مطلب: 39214
5. آبان 1398 - 11:55
فرماندار نهاوند گفت: باوجود کمبودها و مشکلات در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های خوبی در شهرستان ایجادشده است و این به معنی تمام شدن مشکلات نیست چون در برخی قسمت‌ها نیازمند توجه مسئولان استانی هستم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان به میزبانی مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند با حضور ناصری فرماندار نهاوند، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، مدیرکل آب و فاضلاب شهری و روستایی استان و مدیران استانی برگزار شد.

مراد ناصری فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: عاملی که باعث توسعه در استان و به‌تبع آن شهرستان می‌شود تلاش جمعی است و خوشبختانه در استان همدان محصول این تلاش جمعی به‌خوبی قابل‌مشاهده است.

وی اظهار داشت: امروز در شهرستان در حوزه گردشگری و در بحث ایجاد زیرساخت‌ها با سال‌های قبل تفاوت بسیار زیادی داریم که این مهم در سایه همدلی و کار جهادی به‌دست‌آمده است.

فرماندار نهاوند افزود: در حوزه‌های برق و آب و فاضلاب و اقدامات زیربنایی واقعاً کارهای بسیار بزرگی انجام‌شده است و در مراکز تفریحی و گردشگری نهاوند زیرساخت‌ها فراهم‌شده است.

وی با اشاره به شبکه فاضلاب شهری نهاوند اظهار داشت: در این حوزه هم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته‌شده و در اکثر نقاط شهری نهاوند ایجاد شبکه فاضلاب شهری انجام‌شده ولی در این زمینه‌ها بازهم نیازمند کمک و توجه هستیم.

ناصری گفت: شهرستان نهاوند دارای موقعیتی خاص است و از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که در راستای استفاده از این ظرفیت‌ها باید زیرساخت‌ها نیز فراهم شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه باوجود همه مشکلات ولی سرمایه‌گذاران در حال ورود به شهرستان نهاوند هستند که نیازمند حضور آن‌ها وجود زیرساخت‌ها است.

فرماندار نهاوند افزود: در بخش فاضلاب شهری، برق و آب و فاضلاب روستایی کمبودهایی داریم که نیازمند توجه مسئولان هستیم تا این مشکلات برطرف شود.

وی ادامه داد: مشکل آب شرب شهر گیان باید حل شود چون گیان در سرچشمه سراب قرار دارد و از مدیران استانی درخواست حل این مشکل راداریم.

ناصری گفت: در مجتمع آب‌رسانی گاماسیاب نیز کار در بخش اصلی یعنی مخزن و تصفیه‌خانه تعطیل است که باید زودتر حل شود.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این مجتمع مشکل آب شرب حدود ۲۰ روستای نهاوند حل خواهد شد که کار بسیار بزرگی است بنابراین درخواست پیگیری این موضوع راداریم.

حسینی بیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان همدان نیز در این نشست در خصوص مطالبات مردم نهاوند گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده مشکل آب شرب شهر گیان به‌زودی حل خواهد شد و مخزن آب این شهر راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار داشت: در روزهای آینده مشکل شهر گیان حل می‌شود و با انتخاب پیمانکار کار انجام می‌شود ولی درخواست داریم مطالبات شرکت آب و فاضلاب در این شهر نیز وصول شود.

حسینی بیدار گفت: بیش از شش میلیارد تومان اعتبار برای احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی آب شرب شهرگیان و اجرای ۵ و نیم کیلومتر خط انتقال آب در این شهر در نظر گرفته‌شده است که این کار نیز انجام می‌شود.

در ادامه این جلسه هاشمی مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان همدان نیز گفت: تملک محل اجرای پروژه مجتمع آب‌رسانی گاماسیاب کار بزرگی بود که توسط مسئولان انجام شد.

وی اظهار داشت: در این بخش پیمانکار مطالباتی دارد که باید قسمتی از آن تأمین اعتبار شود و مبلغی به پیمانکار اختصاص یابد تا کار شروع شود.

هاشمی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم با پرداخت و تأمین اعتبار مجتمع آب‌رسانی گاماسیاب زودتر به اتمام برسد تا مشکلات مردم کم شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما