تازه های سایت

کد مطلب: 39114
26. مهر 1398 - 12:21
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی فاز نخست تعریض محور دهفول- برزول- فارسبان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا ضمن بازدید از دو پروژه راه‌سازی روستایی دهفول- برزول- فارسبان در بخش زرین‌دشت و نهاوند- دهفول در بخش مرکزی اظهار کرد: ساماندهی و آسفالت جاده روستایی نهاوند - دهفول از مطالبات چندین ساله اهالی روستای دهفول و کشاورزان و دامدارانی است که در مسیر این جاده کسب روزی می‌کنند.

وی ادامه داد: عملیات خاک‌ریزی و زیرسازی این محور به طول حدود ۶ کیلومتر در حال انجام است که امیدواریم در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اعتبار این پروژه ۶۰۰ میلیون تومان است، افزود: بیش از یک هزار و ۳۰۰ هکتار باغ و زمین کشاورزی در بستر این جاده وجود دارد و می‌تواند محلی برای گردشگری ورزشی در شهرستان نهاوند باشد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی محور گردشگری دهفول- برزول- فارسبان به طول ۱۹ کیلومتر گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی فاز نخست این پروژه به طول ۱.۵ کیلومتر بااعتبار اولیه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از سه‌راهی روستای دهفول تا ابتدای شهر برزول آغازشده و در حال حاضر عملیات زیرسازی این محور در دست اجرا است.

بهرام نیا با تقدیر از پیگیری‌های بخشدار زرین‌دشت، شهردار و اعضای شورای  شهر برزول گفت: این محور با توجه به حجم تردد به جهت قرار گرفتن سراب فارسبان در ادامه مسیر یکی از محورهایی است که نیازمند ساماندهی و تعریض بود که عملیات اجرای آن چندی پیش آغاز شد.

وی بابیان اینکه با ساماندهی این محور تردد چندین روستای بخش زرین‌دشت، فیروزان و گیان ایمن و آسان خواهد شد، گفت: امیدواریم این پروژه نیز با توجه به جدیت پیمانکار و پیگیری مسئولین شهرستان در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار گیرد تا مردم از برکات آن بهره‌مند شوند.

دیدگاه شما