تازه های سایت

کد مطلب: 39107
25. مهر 1398 - 19:07
رئیس ورزش و جوانان نهاوند گفت:همزمان با هفته تربیت بدنی ۱۲۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی در نهاوند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد ظهر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه با تسلیت ایام اربعین حسینی و با تأکید بر لزوم اجرای هرچه بهتر این حماسه بزرگ گفت: امروز اربعین حسینی تجلی دلدادگی ارادتمندان به امام حسین (ع) است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هفته تربیت‌بدنی از ۲۶ تا ۲ مهرماه با شعار «پیش به‌سوی ایرانی فعال» برگزار می‌شود، گفت: در شهرستان نهاوند نیز هم‌زمان با سراسر کشور برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی تدارک دیده‌شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند دیدار با امام‌جمعه شهرستان نهاوند، غبارروبی مزار مطهر شهدای ورزشکار و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران ورزشکار را آغازگر برنامه‌های این هفته در نهاوند عنوان کرد و گفت: در حال حاضر شهرستان نهاوند دارای حدود ۴۰ هیئت ورزشی فعال است که طی جلسات برگزارشده مقررشده هیئت‌های ورزشی در راستای تحقق شعار این هفته و همچنین اهداف بلندمدت ورزش در جامعه بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی با حضور ورزشکاران برگزار کنند.

وی بر اهمیت توجه به برنامه های این هفته در راستای توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تأمین سلامت جسمی و روحی جامعه و به‌خصوص نوجوانان و جوانان به‌عنوان آینده‌سازان تأکید کرد.

سعدی نژاد در پایان اجرای همایش‌های ورزش صبحگاهی، پیاده‌روی خانوادگی، دو عمومی، کوه‌پیمایی و رقابت‌های مختلف ورزشی را از مهم‌ترین برنامه‌های قابل‌اجرا  طی این هفته در شهرستان نهاوند عنوان کرد.

دیدگاه شما