تازه های سایت

کد مطلب: 39076
23. مهر 1398 - 8:30
فرماندار نهاوند گفت: از این‌پس قیمت گوشت قرمز به‌صورت هفتگی توسط فرمانداری با نظارت و همکاری اداره صمت و اتحادیه مربوطه تعیین و اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نهاوند اظهار داشت: اتاق اصناف، اداره صمت و دستگاه‌های ذی‌ربط وظیفه نظارت و کنترل بازار را باید با دقت انجام دهند و در راستای رضایت مردم باید کار کنند.

وی اظهار داشت: نظارت باید همیشگی و به‌صورت مستمر باشد و بازار به‌گونه‌ای باشد ه جلوی تخلفات احتمالی گرفته شود.

فرماندار نهاوند بر لزوم بازدید میدانی از بازار تأکید کرد و افزود: وظیفه ستاد تنظیم بازار نظارت بر قیمت‌گذاری و تشریح وضعیت بازار است.

ناصری گفت: از این‌پس قیمت گوشت قرمز به‌صورت هفتگی توسط فرمانداری با نظارت و همکاری اداره صمت و اتحادیه مربوطه تعیین و اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: این قیمت مصوب باید با نظارت و بازدید دستگاه‌های مربوطه از قصابی‌های شهرستان اعمال شود و جلوی تخلف گرفته شود.

فرماندار نهاوند افزود: باید به‌صورت محسوس و نامحسوس از بازار بازدید شود تا مشکلات و کمبودها مشخص شود و برای حل آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

وی بیان کرد: باید همه دستگاه‌ها تلاش کنند تا کمبودی در بازار مشاهده نشود و برای مردم مشکلی پیش نیاید.

ناصری اظهار داشت: باید با جدیت در مقابل احتکار و گران‌فروشی ایستاد و با متخلفان احتمالی به‌شدت برخورد شود چون این موارد با تهیه مایحتاج مردم در ارتباط است و باید جدی گرفته شود.

وی در پایان گفت: وظیفه اعضای این کارگروه علاوه بر ارائه گزارش وضعیت بازار باید رصد قیمت‌ها و بازرسی‌ها را به‌صورت مستمر در دستور کار داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما