تازه های سایت

کد مطلب: 38958
13. مهر 1398 - 13:21
پیشکسوت تیم استقلال می‌گوید استراماچونی در بسته شدن این تیم دخالتی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، منصور رشیدی درباره بازی امروز تیم استقلال برابر گل‌گهر و کسب نخستین پیروزی در لیگ‌برتر از سوی شاگردان استراماچونی، اظهار کرد: همانطور که دیدید بازی دلچسبی نبود و انظارات هواداران برآورده نشد. امیدار بودیم حداقل پس از گذشت ۶ هفته تیم هماهنگی را ببینیم اما اینطور نبود، استقلال نتوانست موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف نه چندان قدرتمند خود ایجاد کند، هرچند که سه امتیاز مهم این بازی را کسب کرد.

او افزود: استقلال ۱۴ تا ۱۵ بازیکن را از دست داده و این موضوع کار را برای سرمربی تیم سخت کرده است. کار راحتی نیست که در این شرایط تیم هماهنگی را بسازیم. امروز هم استقلال یک بازی عادی و ناامید کننده را از خود به نمایش گذاشت. هفته گذشته هم گفته بودم که همه ما پیشکسوتان امیدوار بودیم این تیم تا هفته ششم حداقل هماهنگ شود، اما این اتفاق نیافتاد و کار بسیار سخت است. با این شرایط استقلال حتی شانس کسب سهمیه رقابت‌های آسیایی را هم ندارد.

پیشکسوت تیم استقلال تهران درباره نقاط ضعف موجود در این تیم نیز توضیح داد: باید بدانیم که تیمی مثل استقلال را نمی‌توان به یک باره جوان کرد. متاسفانه الآن بازیکنان جوانی در این تیم وجود دارند ولی با این نفرات نمی‌توان از استقلال انتظار مدعی بودن داشت. این تیم نقاط ضعف زیادی دارد، باید یک توپ پخش کن خلاق، یک مهاجم شش دانگ و یک یا دو مدافع خوب به اینم تیم اضافه شود. با همه این‌ها اصلی ترین نقطه ضعف استقلال امسال نبود مهاجم گل زن است.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان استراماچونی را دلیل اصلی نتیجه نگرفتن استقلال دانست، اظهار کرد: به هیچ عنوان او مقصر نیست. زمانی که او به استقلال آمد تیم بسته شده بود و او در انتخاب بازیکنانش دخالتی نداشت. خود هیات مدیره بازیکنان اصلی را فروختند و این نفرات را جایگزین کردند. این موضوع شوخی نیست که ۱۴ بازیکن را به یک باره از تیمی مثل استقلال کنار بگذاریم. تیم‌هایی چون سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی بدنه اصلی خود را حفظ کرده و با خرید چند بازیکن دیگر نقاط ضعف خود را برای فصل جاری برطرف کردند و اکنون مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند. با این بازیکنان من فکر نمی‌کنم استقلال حتی تا دو سال دیگر هم نتیجه بگیرد، بازیکنان جوان و آینده دار داریم اما برای نتیجه گرفتن کافی نیست.

رشیدی در پایان گفت: همه ما پیشکسوتان عاشق استقلال هستیم و دوست داریم بهترین نتایج را کسب کند، اما کار سخت شده است. تیم استقلال برای قهرمانی و کسب سهمیه توان کافی را ندارد و به نظر من در پایان فصل رده‌ای بهتر از ۵ یا ۶ را کسب نمی‌کند. تنها زمانی می‌تواند موفق باشد که همه امتیازات را پس از این بازی کسب کند که این اتفاق هم بسیار سخت است.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما