تازه های سایت

کد مطلب: 38897
8. مهر 1398 - 8:34
فرماندار نهاوند بر لزوم تسریع در به نتیجه رساندن پروژه های ورزشی نهاوند تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری به همراه معاون عمرانی فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از پروژه های ورزشی در دست ساخت این شهرستان بازدید و در جریان آخرین روند اجرایی آنها قرار گرفت.

وی در این بازدید با تاکید بر لزوم پیگیری ویژه جهت به بهره برداری رساندن پروژه استخر مجموعه ورزشی بانوان و خوابگاه ورزشی شهرستان نهاوند تصریح کرد: این مهم در دستور کار قرار دارد و در این راستا جلساتی با مدیرکلورزش و جوانان استان همدان برنامه ریزی شده است.

فرماندار نهاوند در ادامه ضمن بازدید از خوابگاه تازه تجهیز مجموعه ورزشی بانوان، تصریح کرد: حوزه ورزش و جوانان شهرستان نهاوند نیازمند توجه بیشتر است.

استخر و خوابگاه ورزشی مجموعه ورزشی بانوان نهاوند ۵۸ پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز تصریح کرد: بنا بر گفته پیمانکار این دو پروژه از زمان عقد قرارداد با پیمانکار فعلی تا کنون استخر مجموعه بانوان نهاوند و خوابگاه ورزشی دارای ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی است.

 مهرداد سعدی نژاد با اشاره به بازدید مستمر از پروژه های نیمه کاره ورزشی نهاوند، گفت: آنچه برای مجموعه ورزش و جوانان نهاوند بیش از هرچیز مهم است به نتیجه رساندن پروژه های نیمه کاره است که در این راستا با توجه به پیگیری های صورت گرفته اقداماتی صورت گرفته است.

دیدگاه شما