تازه های سایت

کد مطلب: 38892
6. مهر 1398 - 14:36
معاون امور بین‌الملل ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نهاوند:
الگوی مقاومت تنها راه دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی است/ مذاکره، هدر دادن انرژی های ملی و از دست دادن فرصت ها است
معاون امور بین‌الملل ستاد کل نیروهای مسلح گفت: الگوی مقاومت تنها راه دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی است و باید این راهبرد ادامه پیدا‌ کند چون این راهبرد از نتایج دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار قدیر نظامی در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان نهاوند گفت: جنگی که بر علیه ما آغاز شد محصول یک توطئه بین المللی برای نابودی انقلاب نوپای اسلامی بود که دشمنان به وسیله صدام درصدد از بین بردن انقلاب بودند.

معاون امور بین‌الملل ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در یک طرف این جنگ، نظامی تازه تاسیس و اسلامی قرار داشت و در طرف دیگر دشمنان تا بن دندان‌ مسلح بودند که با رشادت های رزمندگان اسلام در این جنگ شکست سختی بر جبهه استکبار وارد شد.

وی ادامه داد: باید به دوران دفاع مقدس افتخار کنیم چون ۸ سال جنگ تحمیلی سند حقانیت انقلاب اسلامی است.

نظامی گفت: انقلاب اسلامی در دنیا عزتمند و مورد احترام است و مقام های دیگر کشورها از انقلاب اسلامی حساب می برند.

وی افزود: دشمنان امروز از انقلاب اسلامی حساب می برند که این عزت به برکت دوران دفاع مقدس است.

معاون امور بین‌الملل ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: برای دنیا سوال است که چگونه انقلاب اسلامی که با انواع تهدیدها و مشکلات و تحریم در طول این چهل سال مواجه بوده است چگونه توانسته است صادر شود؟

وی بیان داشت: مقاومت مردم و پیروی از ولایت فقیه مهمترین عامل پیروزی و تداوم حرکت انقلاب بوده است.

نظامی گفت: امروز انقلاب اسلامی فرزندانی مومن و شجاع تربیت کرده است که نمونه های این تربیت را در منطقه و در محور مقاومت مشاهده می کنیم.

معاون امور بین‌الملل ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به حدی از اقتدار رسیده است که تحولات و مسائل منطقه و جهان بدون حضور ایران قابل حل نیست.

وی افزود: الگوی مقاومت تنها راه دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی است و باید این راهبرد ادامه پیدا‌ کند چون این راهبرد از نتایج دفاع مقدس است.

نظامی با اشاره به سوابق مذاکرات گفت: مذاکرات هسته ای به عنوان نمونه ای از مذاکرات فقط فرصت ها را از ما گرفته است چون با مذاکره به جایی نمی رسیم و هدر رفتن انرژی های ملی است.

معاون امور بین‌الملل ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: مقاومت در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی باید ادامه پیدا کند و در همه بخش ها باید الگوی مقاومت را اجرا کنیم.

وی افزود: باید از دفاع مقدس الگو و درس بگیریم و با استفاده از الگوی مقاومت به مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی ادامه دهیم.

 

دیدگاه شما