تازه های سایت

کد مطلب: 38878
6. مهر 1398 - 8:02
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد
ویزیت رایگان بیماران نهاوندی به مناسبت هفته دفاع مقدس
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس طرح ویزیت رایگان در استان مقدس شاهزاده محمد (ع) نهاوند اجرا و بیش از ۱۰۰ نفر از همشهریان ویزیت شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری بسیج جامعه پزشکی طرح ویزیت و درمان رایگان در نهاوند انجام شد.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همه اقشار جامعه برای دفاع از کشورمان به جبهه‌ها اعزام شدند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: جامعه پزشکی یکی از اقشاری بود که در جنگ تحمیلی رشادت‌های زیادی از خود نشان دادند و شهدای گران‌قدری را تقدیم انقلاب کردند.

وی بیان داشت: به مناسبت پاسداشت رشادت‌ها و ایثار جامعه پزشکی و درمانی دوران دفاع مقدس در نهاوند طرح ویزیت رایگان به اجرا درآمد.

دارابی گفت: این طرح با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند، بسیج جامعه پزشکی و هیئت‌امنای آستان مقدس شاهزاده محمد (ع) در شهرستان نهاوند صورت گرفت و همشهریان از این خدمات بهره بردند.

وی افزود: در این طرح بیش از ۱۰۰ نفر از همشهریان ویزیت و درمان رایگان شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و قدردانی از ایثارگران شبکه بهداشت از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته دفاع مقدس بوده است.

دارابی گفت: در طول سال به مناسبت‌های مختلف طرح ویزیت رایگان برای استفاده همشهریان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما