تازه های سایت

کد مطلب: 38870
5. مهر 1398 - 13:43
مدیر حوزه علمیه نهاوند گفت: به برکت مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال جنگ تحمیلی امروز گفتمان مقاومت به‌عنوان یکی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس در منطقه دست برتر را دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس مولوی، مدیر حوزه علمیه نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: سال‌های دفاع مقدس دوران افتخار و سند اثبات حقانیت و مردانگی غیورمردانی است که رشادت‌های آن‌ها برای همیشه تاریخ باید بازگو شود.

وی اظهار داشت: هرچه از دوران دفاع مقدس گفته شود و نوشته شود بازهم کم است چون تاریخ به عظمت ایثار رزمندگان گواهی می‌دهد و امروز می‌بینیم که برکات دفاع مقدس هرروز بیشتر نمایان می‌شود.

این کارشناس مذهبی افزود: دشمنان تا بن دندان مسلح با طراحی‌ها و نقشه‌هایی که داشتند درصدد بودند تا انقلاب نوپای اسلامی را برای همیشه از بین ببرند و ایران را دوباره به استعمار قدرت‌های استکباری دربیاورند.

وی ادامه داد: در مقابل جبهه کامل تجهیز شده غرب، رزمندگانی مؤمن و انقلابی و جان‌برکف قرار داشتند که با همه وجود از کشور دفاع کردند و درسی فراموش‌نشدنی به دشمنان دادند.

مولوی بیان داشت:مردم انقلابی ایران اسلامی زمانی که دیدند همه دستاوردهای انقلاب و هویت اسلامی آنها با تجاوز به خاک کشور توسط رژیم بعث عراق به عنوان مهره استکبار در خطر است، با تمام وجود به میدان آمده و به دفاع از موجودیت و استقلال خود پرداختند به عنوان نمونه در آن دوران که تمام روحانیون و طلاب نهاوندی به ۱۵۰نفر نمی رسید ۱۴شهید از میان آنها تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس، آمریکایی‌ها به‌عنوان دشمنی اصلی ملت ایران به‌صورت مستقیم شکست‌هایی از رزمندگان غیور سپاه اسلام متحمل شدند که نشان داد مردم ایران اسلامی در مقابل تهدیدها می‌ایستند.

مدیر حوزه علمیه نهاوند افزود: بعد از جنگ دشمنان در عرصه‌های مختلف به جدال با کشورمان پرداختند ولی در این عرصه‌ها با تکیه‌بر روحیه مقاومت و ایستادگی مردم شکست خوردند.

وی ادامه داد: امروز در منطقه و دنیا گفتمانی شکل‌گرفته است که ثمره دوران دفاع مقدس است و این گفتمان مقاومت در مقابل همه تهدیدهای دشمنان ایستاده است.

مولوی گفت: در دفاع مقدس به برکت همین روحیه مقاومت پیروز شدیم و امروز نیز در همه بخش‌های اقتصادی، سیاسی و صنعت نیازمند استفاده از گفتمان مقاومت هستیم.

وی بیان داشت: امروز می‌بینیم که در منطقه گفتمان مقاومت دست برتر را دارد و در جدال با تکفیری‌ها دشمنان را ناامید کرد چون هدف غرب از تجهیز گروهک‌های تکفیری از بین بردن انقلاب اسلامی بود ولی با همکاری محور مقاومت امروز تکفیری‌ها از بین رفتند و مقاومت عزتمند شده است.

این کارشناس مذهبی افزود: گفتمان مقاومت به‌عنوان دستاورد دفاع مقدس به ما یاد داده است که در مقابل تجاوز عزتمندانه مبارزه کنیم و یاوران مظلومان باشیم که دشمن از این موارد ناراحت و عصبانی است.

وی اظهار داشت: نگاهی کوتاه به وقایع هفته‌های اخیر در منطقه نشان می‌دهد گفتمان مقاومت موفق و سربلند عمل کرده است و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

مولوی در پایان گفت: امروز همه برای شکست دشمن که به جنگ رسانه‌ای متوسل شده است و از انواع نقشه‌ها استفاده می‌کند باید مقاومت کرد و آن‌ها را ناامید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما