تازه های سایت

کد مطلب: 38826
2. مهر 1398 - 8:16
امام جمعه نهاوند پیشرفت‌ ایران را مرهون مجاهدت علمی دانشمندان و ایستادگی رزمندگان در برابر زیاده‌خواهی استکبار عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو،حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌ در جمع دانش‌آموزان به پیشرفت‌های علمی ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان برای سرنگونی نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند اما با ایستادگی و مقاومت مردم در طول هشت سال دفاع مقدس توطئه‌های آنها یکی پس از دیگری خنثی شد.

وی با بیان اهداف استکبار جهانی در رویارویی با انقلاب اسلامی گفت: نظام سلطه به منظور جلوگیری از توسعه کشور سعی کرده ما را با مسائل مختلفی درگیر کند اما با این وجود جمهوری اسلامی جز‌ء کشورهای پیشرفته دنیا قرار گرفته است.

امام جمعه نهاوند این پیشرفت‌ها را مرهون مجاهدت علمی دانشمندان و ایستادگی رزمندگان در برابر زیاده‌خواهی استکبار عنوان کرد و افزود: امروز وظیفه دانش‌آموزان این است که در سنگر علم و دانش مجاهدت کنند و عظمت انقلاب و اسلام را به دنیا نشان دهند.

 مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از 25 هزار دانش آموز در کنار 2 هزار و 500 همکار فرهنگی در یک‌هزار و 142 کلاس درس حاضر شده‌اند.

علیرضا غلامی افزود: مبنای کار ما در آموزش و پرورش رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین است که بر این اساس تربیت انسان‌های متعهد و مسئول و آموزش آنان جزء اولویت‌هاست.

وی برگزاری نماز جماعت در مدارس را از مهمترین برنامه‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان کرد و گفت: به منظور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ و معارف اسلامی برنامه نماز جماعت در مدارس همه روزه اقامه می‌شود و روحانیون با حضور در مدارس متوسطه به اقامه نماز می‌پردازند.

انتهای پیام/ 3140 / 

دیدگاه شما