تازه های سایت

کد مطلب: 38820
1. مهر 1398 - 17:09
استقلالی‎ها بعد از پایان دربی، شرایط متفاوتی را تجربه کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دربی ۹۰ هم تمام شد و در ادامه روز‌های خوب پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت بودند که صاحب سه امتیاز بازی شدند. استقلالی‎ها مثل دیدار برگشت فصل قبل، پنالتی از دست دادند و سرخپوشان روی یک صحنه تصادفی به گل رسیدند.

در پایان بازی، با دو رختکن کاملا متفاوت مواجه بودیم. رختکن سرخپوشان شاد و پر از هلهله بود، اما سمت استقلالی‎ها در سکوت کامل، وارد رختکن شدند، لباس‌ها را عوض کردند و به خانه برگشتند. این طور تصور می‎شد بابت شکست آن هم در دربی، استراماچونی دقایق زیادی به صحبت بپردازد به خصوص که استقلالی‌ها مدتی در رختکن ماندند، اما گفته می‎شود مربی تیم آبی‎پوش پایتخت سکوت کرد و حرفی به زبان نیاورد.

تعدادی از بازیکنان، اما از مسئولان باشگاه شاکی بودند. آن‌ها اعتقاد داشتند امیرحسین فتحی و عضو دیگر هیات مدیره باشگاه، طی دو، سه روز گذشته مدام در کنار تیم بودند، ولی بعد از بازی که بازیکنان نیاز به آرامش و حمایت داشتند، خبری از آن‌ها نبود و خیلی زود از ورزشگاه خارج شدند.

بازیکنان استقلال به همین علت تصمیم گرفتند هیچ مصاحبه‌ای انجام ندهند و اگر حرف خاصی بود، وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان آن را به زبان بیاورد.

در نهایت، از سوی دستیار استراماچونی به بازیکنان اعلام شد روز دوشنبه (امروز) از ساعت ۹ به مجموعه انقلاب بروند و ریکاوری کنند.

منبع: میزان

دیدگاه شما