تازه های سایت

کد مطلب: 38803
31. شهريور 1398 - 14:49
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: به منظور تامین نیروی انسانی دوره ابتدایی 50 معلم حق‌التدریس جذب شده که ابلاغ آنها از ابتدای مهر صادر خواهد شد، بر این اساس هیچ کلاسی روز اول مهرماه بدون معلم نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا غلامی اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 908 کلاس درس در مدارس نهاوند ساماندهی شده که 908 کلاس آن مربوط به مدارس دولتی و 234 کلاس نیز مربوط به مدارس غیر دولتی است.

وی گفت: از ابتدای نام‌نویسی در مدارس تاکنون 25 هزار و 909 نفر از پیش‌دبستانی تا دوره متوسطه دوم در سامانه الکترونیکی سناد ثبت نام شده‌اند که 52 درصد آن را پسران و 48 درصد را نیز دختران تشکیل می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اضافه کرد: البته نام نویسی از دانش آموزان قبولی شهریورماه ادامه دارد و احتمالا تعداد دانش‌آموزان به بیش از 26  هزار نفر خواهد رسید.

وی به تعداد ورودی نوآموزان در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید 2 هزار و 437 نفر نوآموز وارد 145 آموزشگاه شهر و روستا می‌شوند.

غلامی از افزایش جمعیت دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جدید تعداد دانش‌آموزان در مقایسه با سال گذشته با افزایش 300 نفری مواجه است که 70 درصد آنها در نقاط شهری و 30 درصد در نقاط روستایی است.

وی اظهار کرد: به منظور شروع مطلوب سالتحصیلی در زمینه ساماندهی نیروی انسانی و همچنین فضاسازی مدارس برنامه‌ریزی‌های لازم در 6 کارگروه تحت عنوان پروژه مهر انجام گرفته و در این خصوص بازدیدهای لازم از مدارس به عمل آمده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در خصوص ساماندهی نیروی انسانی در مدارس نیز گفت: کار ساماندهی نیروی انسانی هر سه دوره تحصیلی در بخش‌های آموزشی و پرورشی و اداری صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: به منظور تامین نیروی انسانی دوره ابتدایی 50 معلم حق‌التدریس جذب شده که ابلاغ آنها از ابتدای مهر صادر خواهد شد، بر این اساس هیچ کلاسی روز اول مهرماه بدون معلم نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما