تازه های سایت

کد مطلب: 38789
29. شهريور 1398 - 19:20

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در طول 40 سال مقاومت و ایستادگی مردم بوده است که انقلاب را پیروز کرده و حرکت روبه‌پیشرفت انقلاب را تداوم بخشیده است و انقلاب را در مقابل خطرات و تهدیدهای دشمنان بیمه کرده است.

وی اظهار داشت: امروز گفتمان مقاومت در منطقه در برابر اهداف دشمن و استکبار ایستاده و پیروز شده است و دشمنان به همین دلایل است که با مقاومت و این گفتمان مخالف هستند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مقاومت در کشورهای منطقه از ثمرات انقلاب است و جبهه کفر و استکبار جهانی نمی‌توانند این واقعیت را قبول کنند.
مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: باسابقه عهدشکنی و خیانت‌های آمریکایی‌ها پیشنهاد مذاکره از طرف آن‌ها واقعاً خنده‌دار است چون آن‌ها برجام را که خودشان امضا کردند کنار زدند و ایران را تحریم کردند.

وی ادامه داد: مذاکره در این شرایط تحریم یعنی تسلیم شدن در مقابل آن‌ها ولی منظور آن‌ها از مذاکره این است که ما از سیستم دفاعی و موشکی دست‌برداریم و از راهبرد منطقه‌ای مقاومت دست‌برداریم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: آن‌ها می‌خواهد ما موشک نداشته باشیم و کاری به مظلومین در منطقه نداشته باشیم درحالی‌که دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم از اصول دین اسلام و راهبرد اصلی انقلاب اسلامی است.

وی در پایان گفت: دشمنی آمریکایی‌ها با مردم ایران اسلامی تمام‌شدنی نیست چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند و همه اقدامات دشمنان و به‌خصوص آمریکایی‌ها تأمین اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه است.

دیدگاه شما