تازه های سایت

کد مطلب: 38753
27. شهريور 1398 - 9:07
جلسه ی شورای آموزش و پرورش نهاوند با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر اعضای جلسه با موضوع بازگشایی مدارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این جلسه که در استانه بازگشایی مدارس برگزار شد مراد ناصری فرماندار نهاوند گفت: همه ی ادارات و دستگاه ها موظفند در راستای شروع مهری باشکوه در کنار آموزش و پرورش باشند

وی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات اداره ی آموزش و پرورش نهاوند در طول سه ماه تابستان، گفت: باور عموم این است که با تعطیلی مدارس، کار آموزش و پرورش هم کم می شود؛ اما واقعیت امر این است که با تعطیلی مدارس، تازه کار آموزش و پرورش شروع می شود و مقدمات و برنامه‌ریزی یک سال تحصیلی در تابستان انجام می شود.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه ماه مهر بخش مهمی از تاریخ ایران را در خود جای داده است، افزود: مهرماه به واسطه ی شروع سال تحصیلی مدارس، شروع فعالیت حوزه های علمیه، تقارن با هفته ی دفاع مقدس و ... از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ناصری تاکید کرد: در راستای شروع مهری پر از شور و شعف برای دانش آموزان، تمامی ادارات، دستگاه ها، بخشداری ها و دهیاری ها موظفند در کنار آموزش و پرورش، مقدمات این اتفاق مبارک را فراهم سازند.

ثبت نام 25 هزار و 840 دانش آموز نهاوندی

علیرضا غلامی مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش برای تحول واقعی به کمک سایر دستگاه ها نیاز دارد، گفت: ما در آموزش و پرورش سند مهمی داریم به نام سند تحول بنیادین که توسط بیش از ۵۰۰ نفر از صاحبنظران تعلیم و تربیت تدوین شده است و به تائید مقام معظم رهبری نیز رسیده است.

وی افزود: اجرای این سند که بر اساس آن، ما در پی آنیم که دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی تربیت کنیم، فقط بر عهده ی آموزش و پرورش نیست و سایر دستگاه ها باید پای کار بیایند و ما را کمک کنند تا بتوانیم کلمه ی "تحول" که مقام معظم رهبری نیز همواره بر روی آن تاکید داشته اند را در آموزش و پرورش به ظهور و بروز برسانیم.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند ضمن تشکر و قدردانی از همه ی دستگاه ها و اداراتی که در طول سال تحصیلی همیار و همراه آموزش و پرورش هستند، ابراز داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، از ادارات و دستگاه ها انتظار داریم در این هفته کمک ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشته باشند تا ان شاالله با شور و شعف بیشتری به استقبال مهرماه برویم.

غلامی گفت: ۲۳۰ مدرسه با ۱۱۷۰ کلاس آموزشی و ۲۵ هزار و ۸۴۰ دانش آموز آماده آغاز سال تحصیلی جدید هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما