تازه های سایت

کد مطلب: 38734
26. شهريور 1398 - 7:50
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در هفته دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در شهرستان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن‌مرادی در جلسه پشتیبانی از برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: این هفته فرصت مغتنم و مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است.

وی اظهار داشت: در این هفته بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های بسیج اجرا می شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در حالی که دشمنان با انواع ترفندهای جنگ نرم در صدد ضربه زدن به نسل جوان جامعه هستند باید در این هفته از ایثارگری های جوانان دوران دفاع مقدس برای این نسل حرف بزنیم.

مرادی افزود: در این هفته صبحگاه مشترک و رژه خودرویی در سطح شهر اجرا می شود و باید با همکاری ادارات فضای شهرستان حال و هوای دفاع مقدس به خود بگیرد.

وی ادامه داد: دیدار با امام‌جمعه، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، نواختن زنگ مقاومت و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های سپاه نهاوند در این ایام است.

مهدی جلالوند معاون فرماندار نهاوند نیز در این جلسه گفت: رزمندگان شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس رشادت های بی نظیری از خود نشان دادند که این رشادت ها باید به نسل جوان منتقل شود.

وی اظهار داشت: کمیته های مختلف در راستای اجرای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های این هفته باید از همه ظرفیت های مجموعه خود استفاده کنند.

معاون فرماندار نهاوند افزود: ادارات، متناسب با ماه محرم و هفته دفاع مقدس نسبت به فضاسازی اقدام کنند.

وی ادامه داد: روسای ادارات از رزمندگان و ایثارگران ادارات به مناسبت این هفته قدردانی کنند.

جلالوند گفت: برپایی میز خدمت در این هفته در مصلی نماز جمعه انجام می شود.

وی افزود: دو کمیته ارشاد و امور کتابخانه های شهرستان نقش بسزایی جهت معرفی این ایام به جوانان خواهند داشت.

معاون فرماندار نهاوند بیان داشت: وظیفه امروز ما ادامه دادن راه شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در این هفته باید این اهداف برای به خصوص دانش آموزان بیان شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما