تازه های سایت

کد مطلب: 38699
23. شهريور 1398 - 8:27
سرمربی سابق استقلال و کنونی بنی یاس امارات اعلام کرد که هافبک آفریقایی اش در تهران خوشحال نبود اما با آمدن به دبی وضعیتش بهتر شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال و کنونی بنی یاس امارات در مصاحبه با «شبکه ورزش ابوظبی» درباره سابقه حضورش در امارات در تیم الاهلی و العین گفت: یاد می آید که وقتی به الاهلی آمدم زمستان بود. رئیس باشگاه به من گفت که ما بازیکنان کلیدی خودمان مثل علی کریمی، هافبک ایرانی را از دست دادیم و او به بایرن مونیخ رفته بود. اما او اعلام کرد که الاهلی تیم قهرمان است و در این فصل در رده پنجم ایستاده اما باید در فصل آینده برای قهرمانی بجنگد.

وی درباره پاتوسی، هافبک سابق استقلال و شاگرد کنونی اش گفت: بهترین بازیکن دنیا به نظرم کسانی هستند که خوب رقص می کنند اما پاتوسی نمی رقصد(با خنده). اما از شوخی که بگذریم او بازیکن خوبی است. او سال گذشته (در استقلال) از لحاظ روانی شرایط خوبی نداشت و از حضورش خوشحال نبود اما با آمدن به بنی یاس وضعیتش بهتر شده و خوشحال تر به نظر می رسد.

سرمربی آلمانی سابق استقلال در این گفت و گو به شرایط تیمش نیز پرداخته است و اهدافش برای این فصل از لیگ امارات را بیان کرد.

منبع: فارس

دیدگاه شما