تازه های سایت

کد مطلب: 38691
23. شهريور 1398 - 8:10
رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند گفت: هزینه نقشه کشی، نظارت، صدور پروانه و آواربرداری تسهیلات احداثی ناشی از خسارت سیل فروردین امسال نهاوند رایگان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا نثاری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هزینه نقشه کشی، نظارت، صدور پروانه و آواربرداری تسهیلات احداثی ناشی از خسارت بارندگی رایگان است و توسط ستاد بازسازی بنیاد مسکن مدیریت و ثبت پرونده ها در سامانه انجام می شود لذا تاکید می شود پرداخت و یا مطالبه هرگونه وجهی توسط اشخاص تحت هر عنوان از دریافت کنندگان این تسهیلات ممنوع  و با افراد خاطی به شدت برخورد می شود.

نثاری گفت: ناظرین این بنیاد به صورت مستقیم بر احداث این واحدها نظارت داشته و هزینه نظارت توسط بنیاد مسکن پرداخت می شود اما با توجه به احتمال سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب با پوشش ناظر و کارشناس از مالکین واحدهای مسکونی خسارت دیده تقاضا می شود که در صورت مواجهه با اینچنین درخواستهایی تحت هر عنوان مراتب سریعا به ستاد بازسازی بنیاد مسکن شهرستان اطلاع تا در اسرع وقت پیگیری گردد.

وی افزود:  با توجه به ابلاغ مرحله دوم تسهیلات بازسازی(احداث)مسکن روستایی و شهری و همچنین تسهیلات تعمیری و معیشتی تخصیص به شهرستان نهاوند که در فروردین ماه سال جاری توسط کارشناسان بنیاد مسکن مورد ارزیابی قرار گرفتند،معرفی افراد واجدالشرایط به بانکهای عامل در حال انجام می باشد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند ادامه داد: مساعدت ویژه بانکها در انعقاد و پرداخت این تسهیلات در کوتاهترین زمان مانند مرحله اول مورد انتظار بوده،چراکه ضمانت این تسهیلات یه صورت زنجیره ای است و با توجه به فصل کاری محدود در شهرستان پرداخت به موقع اقساط زمینه پیشرفت فیزیکی و ساخت این واحدها در کوتاهترین زمان ممکن را در پی خواهد داشت.

دیدگاه شما