تازه های سایت

کد مطلب: 38565
13. شهريور 1398 - 8:19
فرمانده سپاه نهاوند از برگزاری اردوهای جهادی و طرح هجرت دانش آموزی نهاوند در مدارس مناطق محروم در قالب چندین گروه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: برگزاری اردوهای جهادی از جمله اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذار برای قشر دانشجو و دانش اموزان است و برکاتی دارد.

وی اظهار داشت: محرومیت زدایی و ارتباط دانش آموزان و دانشجویان با مردم‌ مناطق محروم و انجام کارهای عام المنفعه از جمله اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: اردوهای جهادی در قالب طرح هجرت دانش آموزی، دانشجویی و اقشار مردم در عرصه های آموزشی، عمرانی، فرهنگی و دیگر عرصه ها اجرا می شود.

مرادی افزود: امسال نیز در این طرح در دو بخش گروه جهادی برادر و خواهر دانش اموزان در چندین گروه جهادی در راستای مرمت، بهسازی، رنگ آمیزی و زیباسازی مدارس محروم فعالیت می کنند.

وی گفت: اردوهای جهادی دانش آموزی از اواسط مردادماه شروع بکار نموده و تا اواسط شهریور ادامه دارد.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: اردوهای جهادی باعث تقویت روحیه مسئولیت پذیری و ایجاد همکاری و همدلی در بین نسل جوان می شود.

وی گفت: برگزاری اردوهای جهادی با هدف کمک به ساخت واحدهای سیل زده که سپاه در حال تعمیر و ساخت انها است تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

مرادی اظهار داشت: سپاه شهرستان نهاوند ۵۰ واحد مسکونی توسط مددجویان و اقشار محروم را که در سیل امسال آسیب دیده اند احداث و تعمیر خواهد کرد که در این راه از ظرفیت های گروه جهادی استفاده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما