تازه های سایت

کد مطلب: 38525
10. شهريور 1398 - 9:26
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: سه نفر از دبیران دوره متوسطه دوم نهاوند موفق شدند در جشنواره الگوهای برتر تدریس حائز رتبه برتر شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا غلامی اظهار کرد: سه نفر از دبیران دوره متوسطه دوم شهرستان  نهاوند موفق شدند در جشنواره الگوهای برتر تدریس که در سطح کشور برگزار شد حائز رتبه‌های برتر شوند.

وی افزود: این جشنواره همه ساله در سه مرحله شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود و دبیران و معلمان هر سه دوره تحصیلی آخرین شیوه‌های جدید تدریس را ارائه می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: در این جشنواره دبیران دوره متوسطه دوم این شهرستان موفق شدند در سطح استان سه مقام اول را به دست آوردند.

وی به مقام‌های کسب شده دبیران اشاره کرد و افزود: در درس شیمی ناهید کیانی مقدم از دبیران دبیرستان‌های این شهرستان موفق به مقام اول استان و دوم کشوری شد.

غلامی با بیان اینکه لیلا کیانی از دیگر دبیران مدارس نهاوند در رشته فیزیک موفق به کسب مقام اول استان و مقام سوم کشوری شد اظهار کر: سومین رتبه توسط زهرا خدارحمی دبیر علوم اجتماعی مدارس متوسطه دوم کسب شد که مقام اول استان و مقام دوم کشوری را به دست آورد./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما